Audi vyrobilo v Maďarsku již 15 milionů motorů

Vedení továrny Audi v maďarském městě Gyor, určené především na výrobu motorů, má důvod k oslavě. Za 15 let se zde vyrobilo přes 15 milionů motorů, čímž se tato továrna na motory zapsala mezi ty největší na světě. Ingolstadtská automobilka vlastní továrnu od roku 1993, kdy ji odkoupila od maďarského výrobce kamionů a náprav Rába.

V maďarské továrně si našlo práci přes 5 800 lidí a denně se tu vyrobí přibližně 7 000 motorů, jak zážehových tak vznětových. Agregáty z této fabriky se používají téměř ve všech modelech Audi a vyrábějí se zde čtyř-, šesti-, osmi- a desetiválce. Motory však nejsou tím jediným, co z této továrny vychází, vyrábějí se zde ještě modely TT, TT Roadster a minulý rok se k nim přidal i A3 Cabriolet.
 

Motor s jubilejním pořadovým číslem 15 000 000 byl namontován do Audi TT, které bude sloužit ve službách maďarské policie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 54 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků