Audi vyplatí svým zaměstnancům štědré odměny

I navzdory všudypřítomné ekonomické krizi, která se na automobilovém průmyslu znatelně projevuje, si někteří výrobci rozhodně nevedou špatně a dokonce prodejnost jejich výrobků stále stoupá. Potvrdila to i automobilka Audi, která loňský fiskální rok zakončila s celkovým počtem 1 003 469 prodaných vozidel, což představuje zcela nový rekord a oproti předchozímu roku nárůst o 4,1 procenta.

Nicméně první dva měsíce nového kalendářního roku už vedení trochu zchladily, od ledna do února se totiž prodalo pouze 119 600 vozidel, co představuje meziroční pokles o 20,3 procenta. Analytici však i nadále předpokládají, že v nejbližších měsících se poptávka po vozech se čtyřmi kruhy na přídi opět zvýší.

Důvod k radosti však mají samotní zaměstnanci, jímž automobilka přidá k výplatě bonus v průměrné výši 5 300 eur (zhruba 150 tisíc Kč) za loňské výsledky. Konkrétně se to týká 43 000 zaměstnanců z fabrik v Ingolstadtu a u Neckarsulmu.

Klepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek