Automobilka Audi vloni prodala 1 455 123 automobily. Znamená to její rekord a meziroční nárůst o 11,7 %.
Obligátní ekonomická krize se luxusního zboží prakticky netýká, a to platí také o automobilech prémiových značek. To se týká také značky Audi, jejímž nejprodávanějším modelem se stal sedan Audi A4 s 216 012 čárkami. Jen velmi těsně za ním skončily sedan Audi A6 s počtem 214 129 jednotek a SUV Audi Q5 s odbytem 205 986 vozů. Model Audi Q3 je u Audi „skokanem roku“, když meziročně více než zdvojnásobil svůj odbyt na celkových 91 841 aut.
Velké SUV Audi Q7 si v průběhu loňského roku objednalo 56 193 zákazníků a typ A5 Sportback si pořídilo 53 522 šťastlivců. S výjimkou značky Seat se koncernu VW Group vloni vesměs dařilo. Pokud jde o skupinu Audi, podřízená značka Lamborghini prodala vloni 2 083 aut, což je o čtvrtinu více než v roce 2011, Ducati (třetí značka skupiny Audi) pak prodala rekordních 41 102 motocyklů.
Značce Audi se opravdu vede dobře. Dle tvrzení jejího nejvyššího šéfa Ruperta Stadlera se za posledních 10 let prodeje automobilů Audi zdvojnásobily.