Audi ve Frankfurtu: těšte se na S6, S7 a S8

21 komentářů

Carlsson
31. srpna • 17:05

...jen kopiruje :-))

Ice
31. srpna • 10:03

Radsej by som tam videl noveho All Roada.

Cjo
31. srpna • 9:48

Audi zas potvrdilo Vorsprung durch Technik ;-) Jednoducho nadhera.

K3
31. srpna • 17:23

Rozhodně Audi je nejslabší v designu asi tak 10 let se nedokázali pohnout. A jejich hesla o náskoku v technice mě přijdou spíš směšná o to více když si je předhazují sami sobě. V posledních letech bych označil MB za designovou špičku ty se změny nebojí z kulatý na hranatý a naopak .

Pavel
31. srpna • 20:08

To je hold marketing Audi, budou to lidem vtloukat tak dlouho do hlavy až tomu uvěří (na marketing jsou kluci od VW nejlepší). To je jak reklama na Activii, je to obyčejný jogurt kdy se dají na trhu sehnat lepší, ale díky reklamě spousta lidí kupuje právě Activii (v USA je jejich reklama tuším zakázaná, protože je klamavá :-D ).

Zelí
31. srpna • 20:17

Pokud je MB etablovaná jako top značka, tak to podle toho musí i vypadat její design. Tím se dostali tam, kde jsou. Jestli chtějí spadnout na úroveň fordu nebo rendlíku mohou experimentovat stále dál. OK. Cesta dolů je poměrně rychlá.

Zelí
31. srpna • 18:54

MB je designová špička...... Tos mě rozesmál. MB by mělo být designově konzervativní, ale oni v tom lítají ode zdi ke zdi. To může dělat ford nebo rendlík, ale ne MB. Ti si musí zachovávat lajnu a dělat jen malé korekce.

CJo
31. srpna • 17:33

Nic v zlom, ale sedel si uz v nejakom novsom MB? Interier je ako maturitna praca na temu "karton"...:-D

George
31. srpna • 12:42

A kde ten náskok vidíš ? Vždyť z trojice S6, M5 a E 63AMG je Audi nejslabší a "nejhorší".

audiman
31. srpna • 16:50

a uz si to skusal porovnavat s RSkou ;-) este aj stara rska je lepsia jak nova m5 B-] je lepsia aj ako medak. (a to je este stara verzia) nwm sa dockat novej

Pavel
31. srpna • 20:04

Lepší v čem ?stará RS6 - 5.0 426kW a 650Nm, 0-100 za 4,5 s
M5 - 4.4 412kW a 680Nm, 0-100 za 4,4 s
E 63AMG - 6.2 386kW a 630Nm, 0-100 za 4,5 sHodnocení jízdních vlastností záleží na tom co od auta očekáváš, Audi má čtyřkolku, takže řeže zatáčky přesně a bezpečně, ale díky tomu je jízda "nudná", se zadokolkou je mnohem větší zábava, ale zase to s ní musíš umět.

x12345678
2. září • 8:43

A jejda, král teoretiků co v životě dosáhl nejvyšší řidičské mety: 15km s HTP.

zipp
31. srpna • 15:10

To je stejná kravina jako porovnávat S4 a M3. K M3 je adekvátní RS4, stejně tak jako k M5 je adekvátní RS6, ne S6

Pavel
31. srpna • 19:58

Když ona RS4 a RS6 jaksi není, jedině ve formě nějaké ojetiny.

Tom
31. srpna • 16:03

no jo ale RS6 je taková raketa že se BMW M5 vúbec nechytá

Pavel
31. srpna • 19:57

Jo, nová RS6 je taková raketa, že ji ještě nikdo ani neviděl :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
2. září • 8:28

A kterou generaci RS6 jsi ještě neviděl? První nebo druhou? Protože obě po silnicích jezdí.

CJo
31. srpna • 13:38

Design, Quattro, KVALITA interieru, lahka stavba...

Pavel
31. srpna • 19:56

A design, interier a lehká stavba má s technikou společného co ?

x12345678
2. září • 8:26

Hodně. Kvalita interiéru a schopnost dosáhnout řady designových fines je právě o technice.
Mimochodem, BMW už pár let není schopno konkurovat audi a mercedesu právě v provedení, kvalitě a životnosti interiéru a není to jen cost-cutting, je to i o technologickém standardu.
A lehká stavba s využitím hliníku v nosných strukturách v kombinaci se strukturovanou konstrukcí z vysokopevnostních ocelí je přesně to, co BMW nezvládá. Audi v tom má 17let praxe od konceptu ASF, BMW zvládne pouze hliníkovou kapotu.

Doporučujeme

Články odjinud