Pekna kara, by ma zaujimalo este, ake boli predaje, v porovnani s konkurentmi z nemecka. Viem, ze to nebolo az tak velmi uspesne auto, ale predsa. Ta dnesna A8 je dost stale podobna tymi velkymi prevysmi a V8 pod kapotou stale.
Žil jsem tou dobou v Německu. Nebyl to úspěšný model. Moc se neprodával, na silnici jsem ho téměř nepotkal. V té době jasně v luxusní třídě dominoval Mercedes W126, s uctivým odstupem následovalo BMW E23, pár extravagantů mělo poruchové Jaguary XJ. Tohle Audi bylo tak trochu vysmívané. Fakt je, že se poučili a další model, až na tvrdší pérování, byl naprosto konkurence schopný.
velmi přesný popis, pro nás starší generace vyrůstající na západě asi VW produkce nebude nikdy ten správný luxus, za mého mládí byl luxus Rolska, Aston, Bently, MB, Jag, Masarati, okrajově BMW a Audi bylo něco mezi BMW a Opelem Senátor, pamatuji se, jak mne překvapila cena, tou ten model hodně pohřbili, ale možná to byla strategie dostat Audi do luxusní třídy a to se jim povedlo
žeš v tom rajchu nezůstal a chodíš oxidovat sem.Vono je tam draho co, takže většin kopečkářů, co za totáče frnkla do rajchu, švajcu atd se na starý kolena vrátila sem, protože tady maj třetinový náklady zejména na bydlení , dopravu ale je tu levnější i zdravotnictví, služby a některé jídlo.pak tu dělaj machry.Taky můžeme se svými důchody a platz dělat machrz v pakistánu, bangladéši a burkina faso.
pro takové komunistické nuly jako jste vy je důvod mého "návratu" (stále mám Německu dům-chatu v Alpách) ještě opovrženihodnější, restituce soudruhu, to ce jste naší rodině ukradli a zdevastovali nám aspoň po 89 vrátili
restituce si mohl sebrat, prodat a vrátit se za kopečky.jenže tam by sis za těch pár euro moc nehejkal vid, když v takovém švajcu stojí měsíční pronájem kvartýru, kterej tady přijde na 20 000 Kč v přepočtu 50 000 Kč:-DA opravit pusinu tam stojí místo 40 táců 120 vid:-DAtd dál a litr benálu tam máš za 40 Kč.A to je tam ještě hafo turků, syřanů, jugoslávců a dalších
to tě soudurhu špatně informovali v místní KSČM o zlém kapitalismu v SRN, vše záleží na tom jaké máte pojištění, já mám zravotní péči zdarma a nájem opravdu neplatím, tak jako většina lidí u nás, bydle jsem vždy ve svém, co tam máš dál zoufalče
Mě informovala paní, co žila ve švýcarsku a občas tam jezdí.
asi nejste normální, protože jinak byste si dokázal přečíst, že jsem nebylel ve Švajcu
švýcarsko nebo německo, je to vcelku pdobné.Četl sem, kde si žil neboj.Ale protože mam info ze švajcu, píšu o něm.V německu je taky draho, bydlení, služby, pohonné hmoty, zdravotnictví a taky sou tam turci, arabové atd.
jo podobné, aha :-D:-D:-D, tak to je vidět, že jste opravdu informován velmi sofistikovaně jak jste psal, od jedné babky :-D:-D:-D
ta seš neuvěřitelnej kre.tén...
pro mne jsou kreténi lidé jako vy co jsou tu pod desítkami nicků
No v podstate vychadzali z Audi 100 podobne ako Senator z Omegy. Ale ta cena hrozna, ale zase mali iba V8, ostatni zacinali na 6 valcoch. Bola to taka prvotina, Ale prva A8 doteraz ma moj obdiv. Ale svojou technikou, a nemeckostou prevalcovali predajmy jaguar, masserati..
ono převálcovat v té době Maserati nebo Jaga nebylo takový problém, tyto automobilky byly na konci 80 v krizi, jak Maserati (ještě samostatné ne FIAT) tak Jag měli strašně poruchová auta i přesto, že to byly atmosféry a bez elektroniky, do E 32 byl desetiletí jeden král třídy a to S-Klasse, nic jiného se tomu ani nepřibližovalo, osobně je pro mne největší legenda u luxusních autech W 140 i když W 126 byla také neuvěřitelné auto
Audi kráčelo svou cestou a byli tam lidi, kteří věděli jak má rychlá silniční limuzina vypadat. V8 navazuje na to co o dvacetz let dříve začal Jensen FF. V8 byla předzvěst celohliníkové A8, která přišla v roce 1992 a v době, kdy vypustili do světa V8 se už na hliníkové A8 na plné pecky konstrukčně a technologicky pracovalo. Tady se kolem F.Piecha formovalo to, co po dalších třicet let určovalo a stále určuje trend ve výrobě aut. Dokud bude vw řídit shora F.Piech, tak se dá předpokládat, že to tak zůstane. Je to nejkomplexnější vrcholový manažer v atomobilové branži. Co bude potom a to potom se rychle blíží, se dá těžko odhadnout. Samozřejmě, že stagnace vw nebo jeho úpadek by s ohledem na monstrózní ekonomický rozsah vw mělo vliv i na nás v čr. Doufám, že to ukormidlují.
Hliníkové Audi A8 přišlo v roce 1994.
celohliníkové.Mimochodem víte, že už Audi 100 Model 44 měl hliníkový rám? Vážil 140kg, zbytek byla ocel. Tam se začalo poprvés hliníkem experimentovat. Někde jsem na to měl dokonce prospekt, jak 4 ženský nesou ten rám. Tehdy to bylo něco nevídaného.Jinak V8 bylo krásný auto, ale strašně nákladný. Já měl začátkem 90.let Audi 100 2.2 turbo, to bylo taky fajn. Kamarád ho krapet zrestauroval a dodnes jezdí, resp. spíš je v garaáži a určeno jen na srazy audiclubu :-)
pekna masina, elegancia. Popri P605 a V960 a neprekonatelnom mamutovi jedna z najkrajsich velkych kar.Pri pohlade na ten dnesny gulaty bakelitovy hnus...
no ale aspon jedna fotka interieru by nebola od veci...
Tady máš fotky Audi V8 i s interiérem, jen je to už ojetina z vrakáče.http://www.thetruthaboutcars.com/2013/08/junkyard-find-199... ...
Audi bohužel k produkční V8 žádné nikdy nevydalo, jen k závoďáku, který v galerii je. Jiné použít nemohu a vlastní nemám.
redakce prosím vás CO ZA ČLOVĚKA TO ZAMĚSTNÁVÁTE, SVÝMI NÁZORY A NEZNALOSTÍ DĚLÁ VELKOU OSTUDU VAŠIM STRÁNKÁM. To už dnes může psát každá přesebevědomá nula?To si opravdu Holec není schopen napsat do muzea Audi o fotografie interiáru vozu nebo digitalizovaný prospekt nebo si prostě vygooglovat tento prospekt: http://www.technickyantikvariat.cz/www-technickyantikvariat-... ...
Tento prospekt mám v digitální podobě. Fotografie jsou bohužel příliš malé a nepoužitelné.
Bože, tak si napište o vyšší rozlišení. Prosím, nechcete se věnovat jinému koníčku než proznit tento web svou tvorbou?
Proboha uklidni se, kdo to má číst. Neustálé urážky, pokud se nechceš věnovat tématu, tak si najdi jiný koníček, kde uplatníš nízké sebevědomí a zakomplexovanost.
Nechci, V oblasti automobilové historie toho mám za sebou během skoro dvaceti let praxe už celkem dost. Přeji hezký den a více klidu :-)
to je škoda, protože lemplové jsou vždy pohorma a projev neskutečné drzosti, když nemají dost pokory, aby uznali, že se nemají plést do věcí, kterým nerozumí
"Poválečné politické změny v Německu značce Audi nepřály vůbec, původní továrna ve Zwickau zůstala ve východní zóně". Komouši navázali na prohnikou západní produkci "vyspělou" :-D:-D:-D produkcí socialistickou jménem Trabant s čekací lhůtou v NDR i 12 let, na nájemní smlouvy na jakýkoliv byl čekací lhůta i 20 let, takže když se dítě narodilo stačilo jej napsat do pořádníků a celý život šetřit a bylo všechno :-D:-D:-D
RE Petr, 22. 3., 10.58. Vy se sice vysmíváte Trabantu, ale model 601 byl v šedesátých letech vysoce moderní a nadčasové auto, které mělo mnoho velmi ceněných konstrukčních řešení a patentů. Stejně tak to bylo i v případě dodávky Barkas, která byla v době vzniku nejmodernější dodávkou světa.
Ano, Trabant byl zpočátku malým autem světové úrovně. Barkas patřil minimálně mezi nejhezčí dodávky.
S jakými dodávkami krásu Barkase srovnáváte?
Citroën HY, VW Transporter, Renault Estafette, DKW Schnellaster (jako přímý konkurent)... design je ovšem záležitostí osobního vkusu, takže se mnou, milý Petře, souhlasit nemusíte.
ne to s vámi nesouhlasím, protože kdyby jste byl profesionál (což nejste), tak se snažíte minimalizovat své subjektivní hloupé a nevzdělané názory, pochybuji zda vůbec víte jaké se v té době dělaly dodávky u Mercedesu, Fiatu, Leylandu, Fordu, Chavroletu, DAFu aj.
A co třeba Škoda, UAZ, Dodge, GMC?Chci tím říct, že jste mohl přidat nějaké konkrétní příklady, protože takhle to vypadá, že jste vyjmenoval pár známých značek na základě předpokladu, že dělaly užitkové vozy. A protože byly ze "západu", musely být lepší než nějakej východní Barkas. Netvrdím, že nemusely být, ale...
asi jste nepochopil, že řeč s Holcem byla o designu, vyjenoval jsem dodávky, které jsem považoval za vzhlednější než Barkas, chcete mi to zakazovat
Tak schválně v čem byl trabant na světové úrovni?
Využití plastů, přední pohon u malého auta (P70 pomíjím, ta měla ještě dřevěnou kostru a předválečný motor), P50 s ním předběhl Mini...
plasty se používali již pár desetiletí předtím až na prototypy nebyly použity celkově pro svou nízkou bezpečnost a ohřlavost, použití u trabantu nebylo ničím chválihoné, oni prostě šasi obklopili plastem a ne plechem, aby ušetřili, již z minulosti se auta dělala i dřevěná nabo potažená plátenem, přední pohon nebyl nijak konstrukčně výjimečný nebo obdivohodný, ani zdalek první, ale dederóni jej zvolili, protože se jednalo o jednoduší zástavbu i přesto, že zhoršovala jízdní vlastnosti tak lehkého auta
jasně a v ČSSR byla demokracie a plné obchody :-D:-D:-D
Prosím te Peto, bez uz do zadele s tou politikou.
To nikdo netvrdí.
nazvat Barkase nejmodernější dodávkou na světě, tak to je podobné tvrzení, na to člověk musí mít pořádný mozkový výplach
RE Petr: nazvat Barkase nejmodernější dodávkou na světě, tak to je podobné tvrzení, na to člověk musí mít pořádný mozkový výplach Na to člověk žádný mozkový výplach mít nemusí. Vy jste jen vypíchl to, co se Vám hodí. Napsal jsem, že v době vzniku tomu tak bylo. Víte, vyráběly se i dobré věci srovnatelné v rámci doby vzniku s konkurenčními výrobky. Naše tramvaje T3 byly opět v rámci doby vzniku jedny z nejlepších. Chcete-li reagovat ve stylu, že jsem *** a ***, lžu apod., tak to raději přejděte. Nicméně nechme minulost spát a pojďme se věnovat něčemu užitečnějšímu.
T3 byla jen vylepšením dřívější kopie imperialistické tramvaje PCC. To, že se tak dlouho udržely ve výrobě, bylo důsledkem téměř úplného zastavení vývoje v celém socialistickém bloku. Jejich výroba byla levná, materiálově značně předimenzovaná. Trpí mnoha koncepčními chybami, jízdní vlastnosti jsou mizerné, její jedinou výhodou (kromě ceny) byla vysoká odolnost vůči mizerné údržbě jak vozového parku, tak i kolejového svršku.Jako cestující tu tramvaj upřímně nenávidím. Uvnitř to velmi hází, sedačky nepohodlné, místa na stání sice spousta, ale jakmile se trmavaj naplní, je hodně nepříjemné stát někde uprostřed ve třech řadách - menší postavy se nemají kde držet, každá kolejová nerovnost znamená, že člověk intimně pozná své (nemyté) spolucestující. V létě je tam příšerné vedro, větrání téměř nepomáhá, v zimě je tam buď hnusná zima, nebo naopak přetopeno a na sedačkách se nedá sedět, protože pálí.Fakt hrozná tramvaj, upřímně nechápu adorování toho krámu.P.S.: a argument typu "Porsche je ještě větší šmejd" není na místě. S ničím nesrovnávám, komentuju vlastnosti T3. Ostatní tramvaje mají své vlastní neduhy.
Co trmavaje ČKD, zejména ty s tzv. harmonikovou? Ty vyrobil kdo?KT8D5, vývoj proběhl vč. jízdních zkoušek za komančůl, v ulicích se objevily v roce 1985. Od roku 1986 v pravidelném provozu na linkách. A ve vývoji byly i další protoypy, na základech jejichž plánů byly poč. 90 let představeny další.
od roku 1988 v testech v ulicích prototypy T7B5, od roku 1985 T6A2,
díky za fundovaný příspěvek, kamoš ze Škody Transportation ji má oblíbenou, ale přiznal, že to byla ukradená licence amíkům s vlastnostmi nic moc, přesně, až na tu nenáročnost údržby pro svou jednoduchost
Jak jste přišel na to že T3 byly na světové úrovni nebo dokonce jedny z nejlepčích?
Predtym mlade rodiny riesil problem ze nemali auto. Dnes riesia problem existencny - nemaju kde byvat. No a pripadne ked pridu o pracu, skoncia na ulici. Zivot v strachu co bude zajtra a cim nakrmit deti, za co ich obliect a co si nedopriat len aby mohli ist do skoly. Ostatne ked sa pozrieme na demograficky vyvoj, bude vsetko jasne - aj to, ze nacisticke zlociny Tvojich sukmenovcov na tomto narode su suvix voci tomu, co sa deje dnes.
Takhle kňouraj líní, neschopní, hloupí, nevzdělaní, nepracovití, kterým vyhovovalo, že za bolševika bylo všechno všech a nikoho nic. V systému, kdy se každý musí postarat sám o sebe mají, pochopitelně holou prdel.
Omg zasa sa ozval niekto komu sa nechce pracovať...
místní bolševik, aby se nozval se svým lhaním, lhaní, ze kterého je lidem co vaší vládu zažili na zvracení, sehnat byt za komunistů bylo na deset let v pořadníku s dvěmi dětmi, na dvacet let bez dětí, jediná šance byla nedělat své povolání a upsat s nějakému podniku, kde si lidé ve 40 letech zničili zdraví a odešli do invaliďáku, jako jsou doly, tam v náboru člověk byt dostal někde i za 6 měsíců a musel se upasat podniku na 10 let, ujisťuji te rudá ulhaná zrůdo, že 85% lidí bydlí dnes ve svém a ten kdo chce pracovat žádné existencionální problémy neřeší, nemusí stát fronty na jídlo a na vše ostatní nemusí se bát, že jeho děti nevezmou na lepší střední školu, když by náhodou někdo slyšel, že v hospodě nadávát na komunisty nebo díky tomu, že v kádrových materiálech, která se dětem zakládaly na ZDŠ není nějaká kritika o postoji k socialistickému zřízení
Tak s tim bych uplne nesouhlasil. Mate nejake podklady, ze dnes bydli 85% lidi ve svem?(A kolik z tech, co bydli ve sem ma na nemovitost hypoteku, takze vlastne neni tak zcela jejich?) Pokud ne, tak je to pouze vykrik. A na byt se v prumru cekalo kolem 2 az 3 let.Kdyz budes dneska nadavat, tak te znici uplne stejne a vyhodit te z prace mohou taky uplne stejne. Nikdo neni nenahraditelny a ti, co si to mysli, vetsinou velmi jednoduse...
No pokud jste čekal na byt 2 až 3 roky, tak jste musel být sakramentsky politicky angažovaný. Voják nebo policajt, nebo aspoň horník a předseda stranické buňky. Spíš ale kecáte a dobu jste ani nezažil. Normální člověk se bytu nedočkal nikdy.
vždy si říkám, zda na takové lháře reagovat, zda je nechat lhát, že dostali byt za 2-3 roky, nebo se ozvat, když 90% lidí čekalo v průměru 10 let se dvěmi dětmi a do té doby bydleli s rodiči často v malých bytech jak ve filmu s Homolkovými, v nakradených domech, které nikdo neudržoval, jen z toho rejžovali PS: je také možné, že je to bolševik s vymytým mozkem, který byt takto dostal a když mu řekli, že všichni lidé se mají stejně, tak tomu věřil
Na družstevní byty se tak dlouho nečekalo, ale musel si vysolit 30 litrů nebo anebo sis to musel postavit svépomocí jako se stavěly bytovky atd.Kdo byl neschopná lemra i za totáče, tak holt musel čekat až mu kvartýr přidělí stát no. Dneska ti nepřidělí nikdo nic, takžesi na ty 3 mega musíš vzít hypotéku na 30 let anebo někde našetřit 30 tis měsíčně, ale to musíš mít výplatu 50 měsíčně, kdo to tady má:-DA barák už je úplně mimo, nový barák stojí 5-8 mega a to ještě i 70 km za Prahou. Na to nikdo nemůže normální cestou vydělat, budto musíš makat jak ideiot 40 let než si ušetříš na pitomej domeček anebo to musíš někde ukrást, resp. někoho okrást.To znamená vyždímat stát, nebo tupé ovce - zaměstnance.
jako v podstatě vždy lžete, družstevních projektů byl absolutní nedostatek, neexistovalo, že by se čekalo 2-3 roky do zahájení stavby, tak dlouho trvalo jen vyběhání všech povolení od schválení projektu, ale nějak vám v tom bolževickém lhaní uniklo, že po čekání na zahájení stavby, jste tam musel chodit 4-6 let každý den makat než se dům postavil, například pro intelektuály to nebylo představitelné, na každý chtěl velkou část svého života strávit na stavbě
chceš vidět jedno sídliště hezké? 45% objektů - vlastník objektu SBD Praha XY, škoda že sem si to nevyfotil, nemákla tam živá dušeš, jen lidi vysázeli na dřevo 30 litrů, zapsali se do pořadníku a 5 let dostali byt. I bez stranické knížky, milý komunistobijče:-DNelži tu lidem!!!Družstevních baráků bylo docela dost a co neblyo družstevní bylo podnikové. Dohromady družstevní a podnikové byty tvořily víc jak polovinu paneláků v Praze, experte.A podívej se, kolik se toho postavilo - dneska se samozřejmě staví taky, ale část bytů je vlná a část vlastní spekulatni a cizojazyčná mafie, mající byty jako úkryt a bydlící v tom měsíc v roce.Další vlastní ti, co do toho uložili prašule a pronajímaj to.Takže skteční obyvatelé a majitelé bydlí v sotva polovině toho, co se postavilo. A ještě často v horší kvalitě - papundeklový sádrokarton, stoupačky, kde kohouty netěsní už po 3 letech od výměny, fušérská práce
Dejte si Peťo pozor, ať vam nerupne v hlavičce žilka. Byla by to pro naši společnost velikánská škoda. Určitě zasloužilý protikomunistický bojovník. Ty já znám. Hodně jich bylo např. u PS-VB. Podle vašeho vyjadřování si myslím, že jsem se trefil, co?
odvěký styl komunistů, plivat na své oponenty, ubezpečuji tě bolševiku, který jsi tu pod desítkami nick, že tě lhát nenechám
Jiz jsme Ti zde nekolikrat rekli, ze s tou politickou agitkou mas tahnout nekam jinam, neb zde jde jen a pouze o auta. Jeste bych i chapal, ze clanek o nejakem 'socialistickem' aute muze k diskusim o politice svadet.Ale clanek o Audi V8??? Jake ma, probuh, toto auto vztah k sociku?Zbyva se tedy zeptat, co konkretne na vete "tahni s tou politikou nekam jinam" nechapes?
Delam stejnou praci jakou delal muj tata za komunistu a dneska je mi tolik let, kolik bylo jemu v roce 86. Meli jsme jetou Skodu 1000, potom Fiata 125S, ( stara popelnice, presto nadrumer ) byt 3+1 v malem meste, jednou rocne nakup v NDR ci MLR, na dovolenou na Balatonu kazdej rok nebylo a tim to haslo. Ja mam pro zabavu Chevrolet Suburban ( uz nekolikate podobne auto ), k nemu krasnej Airstream, Ford GranTorino 72, nedavno jsem si poridil k renovaci 911 z roku 80 ( ale to az v duchodu, ted nemam chut a cas ), na bezne jezdeni mam tri roky starou Mazdu 6, manzelka ma novou Mazdu 3, dcera dostala Mini Cooper S z roku 2006, byt mame novy sestipokojovy, chalupu na vysocine a kousek za mestem starej domek kde mam ve stodole auta a malou dilnicku ( jenom pro sebe, ne na vydelavani ) jezdime a letame po celem svete, muzu rikat co chci, misto stani ve fronte na beznou vec si muzu hned koupi sto lepsich. Ted resime auto pro syna ( ne penize ci kde sehnat, ale jake koupit ), byt pro dceru mi skoro vypumpoval ucet, ale koupil jsem ho. Takze co tady resis za nesmysly? Ja v te bide za komancu zil. Takhle jako ty pise ale na netu i par jinejch umrdancu a ja si vzdycky rikam, proc se jeste neodstehovali do nejake zeme zaslibene. Treba do Sev. Korei a pod.
Ješti si nám neřekl, který podnik si výhodně zprivatizoval anebo jak moc si podojil stát na dotacích či daních:-DPopř. jak dobré informace měli komunističtí rodiče, nebot takhle se dostala většina "podnikatelů" nahoru.Informace od ksdš a stb, dnaové podvody, yneužití dotací, okrádačka zaměstanců ve stylu fakturejeme vám umytá okna v areálu za 90 000 Kč, reálneé náklady 2x ukrajinec á 50 Kč na hodinu, ideálně zaměstatný na černo, ještě před pár lety:-D
chod to vysvetlit trebars tymto:http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/349547/... ...a tisicom ostatnych, ktorych to caka. Potom prid a o tych nezmysloch mozeme pokecat.
Tohle napiš na novinkách a div na tebe nepošlou ÚOOZ, jestli sis na to nenakradl.Je pravda, že dřív lidi neměli starost o práci, ale produkt byl tak zoufalej, že ten stát nemohl ekonomicky existovat. Celej ten systém od začátku musel vědět, že půjde do kytek, ale lidi v tom žili, protože nevěděli nic, co se nemělo dostat ven. Každej, kdo by pustil nějakou takovou zprávu, jako slyšíme dnes a deně, by skončil v lepším případě na Sibiři nebo v Jáchymově.Dneska se bojí o práci ti, kdo dělají lehce nahraditelnou práci. Musí se snažit, aby zaměstnavatel viděl, že mu ten člověk k něčemu je. Ne jako dřív, kdy si v klidu vypadl na půlhoďku na záchod s novinami..... Každej si jede sám na sebe a tak to má být. Ten čtyřicetiletý experiment v téhle zemi akorát zkurvil morálku a zapříčinil, že po ukradení majetku státem si ho zpátky rozkradli úplně jiní lidé.:-))
A otec byl poslanec?
Technik. Jako já.
není pravda, že byl vyroben jeden prototyp Avant, bylo jich vyrobeno více, vyráběly se v Gratzu na objednávku, po zadání V8 Avant jich na google najdete několik
Je to pravda. Podíváte-li se na Vámi nalezená auta podrobněji, zjistíte, že jsou to ve skutečnosti individuální přestavby, které v Grazu rozhodně nevznikly. Továrně vyrobený originál je pouze jeden jediný. Hezký den přeji.
to že jste poprvé toto téma hledal na google a našel fotografie individuálních přestaveb neznamená že v Grazu nevznikaly
Bohužel se mýlíte a obávám se, že v obou případech. Děkuji za informaci, leč nepodařilo se mi ji ověřit ze žádného zdroje.
vy čerpáte z internetu já ze svých osobních zkušeností, otec měl zastoupení Puch a kombíky v Grazu objednával, takže teoretiku dovzdělejte se
Takže mluvíte ze zkušeností otce, nikoli svých. Řekněte mi tedy, kolik jich bylo a v jakých letech je v Grazu stavěli. Děkuji.
V DSP (víte co to je?), kde se V8 vyráběla, bylo zakázkové oddělení a tam bylo možné objednat jakoukoliv přestavbu, nejednalo se o tuning, ale o originální kus. Je smutné, že jste tek hloupý a nepochopil jste, že jsem psal z osobní zkušenosti a nemohu vědět kolik jich továrna udělala celkem.
Přestavba je přestavba (byť v rámci automobilky) a originál je originál. Oba pojmy je nutné rozlišovat.
nechytejte mi za slovo a nemachtujte, u takového lempla jako jste vy je to směšné, upřesnitl jsem to dále: "originální kus", zde se nejdnalo o přestavbu ve vámi chápání toho slova, postup byl absolutně totožný jako u kombi, které jste zmiňoval, přestavba je když se vezme hotový model a ten se přestaví, zde se jednalo u kusovou výrobu, vznikají tam tak auta na objednávku dodnes
Dost si odporujete, Petře. Přečtěte si po sobě, co jste psal předtím. A chovejte se slušně nejen ke mně, ale i k ostatním diskutérům. Díky!
Kde si odporuji? Najděte si oblast, které budete rozmět, lidé vás budou chválit a vážit si vás, když si najdete oblast, které nerozumíte, je neskutečná drzost když se lempl bez znalostí ohání slušností, co je opravdu vulgárního je vaše naznalost a drzost něco psát, klidně mně kritizujte za nesmířlivý postoj k lemplům jako jste vy, ano, považuji za povinnost, aby lidé k lemplům byli nesmířlivý.
No podle Vaseho pristupu byste sem nemel ani prispivat, jelikoz si po sobe ani zkontrolujete preklepy. Takze jste lemp a nejlepsi bude, kdyz si take najdete oblast, ktere budete rozumet, coz psani textu rozhodne neni. Mluvim z vlastni zkusenosti :-)
Taky si říkám, že je to "gramatický lempl" ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.