Audi v Londýně otevřelo první interaktivní showroom Audi City

Také způsob prodeje nových automobilů se přizpůsobuje digitalizované době. A zdá se, že se v blízké době obejde i bez aut samotných.
Seznam kapitol
  1. Audi City
  2. Fotogalerie

Nákup nového soukromého auta je pro většinu lidí stále velkou událostí a zřejmě jen málokdo by se obešel bez nekonečného osahávání materiálů a očichávání útrob vystavených vozů. Dobře vybavená prodejna však vyžaduje rozsáhlou prodejní plochu, která je velmi drahá. Automobilka Audi proto nyní v Londýně zahájila provoz svého prvního „interaktivního“ showroomu na světě s názvem Audi City.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První funkční showroom Audi City byl otevřen v Londýně

Klasické showroomy stále patří k důležitým prodejním prostředkům, a to hlavně u luxusních a drahých automobilových značek. Ty se v poslední době pokouší oslovit především rozsahem (BMW Abú Dhabí na ploše 35 000 m2), lokalitou (Rolls-Royce v malajském Kuala Lumpuru) nebo nápadem (prodejna BMW „i“ v Londýně).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jedním z cílů je těsnější kontakt prodejce se zákazníkem

Koncept Audi City jde ale jiným směrem a měl by s ohledem na omezené prostorové požadavky otevřít cestu prodejnám automobilů i do samotných center velkých měst. První prodejna tohoto typu byla právě otevřena v srdci Londýna v těsné blízkosti slavného náměstí Piccadilly Circus a do konce roku 2015 má jejich počet v celém světě narůst na dvě desítky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O možnost ohmatat si fyzicky materiály zákazník nepřijde

„Audi City nabízí to nejlepší z moderních způsobů digitální prezentace a osobního kontaktu s prodejcem,“ tvrdí Peter Schwarzenbauer z představenstva automobilky Audi a dodává: „Tento nový prodejní formát nás posouvá blíže zákazníkovi jak v geografickém ohledu, tak hlavně z hlediska kvality vztahu. Audi City nabízí novou svobodu pro sestavování vozů podle specifických požadavků a ještě individuálnější přístup k zákazníkovi.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Velkoplošné zobrazení umožní názorněji předvést konstrukční prvky vozů a jejich funkci
 

Prodejní formát Audi City samozřejmě využívá nejmodernější multimediální techniky, díky níž si mohou zákazníci ve velkoplošné projekci podrobně prohlédnout všemožné kombinace modelů, karoserií, barev či variant provedení interiérů, a to přímo v měřítku 1:1. Showroomy Audi City si tedy prakticky vystačí bez fyzicky přítomných automobilů, přičemž budou schopny názorněji ukázat také funkci moderních technických soustav.

Následující kapitola
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 30 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků