Audi v Londýně otevřelo první interaktivní showroom Audi City

Také způsob prodeje nových automobilů se přizpůsobuje digitalizované době. A zdá se, že se v blízké době obejde i bez aut samotných.
Seznam kapitol
  1. Audi City
  2. Fotogalerie

Nákup nového soukromého auta je pro většinu lidí stále velkou událostí a zřejmě jen málokdo by se obešel bez nekonečného osahávání materiálů a očichávání útrob vystavených vozů. Dobře vybavená prodejna však vyžaduje rozsáhlou prodejní plochu, která je velmi drahá. Automobilka Audi proto nyní v Londýně zahájila provoz svého prvního „interaktivního“ showroomu na světě s názvem Audi City.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První funkční showroom Audi City byl otevřen v Londýně

Klasické showroomy stále patří k důležitým prodejním prostředkům, a to hlavně u luxusních a drahých automobilových značek. Ty se v poslední době pokouší oslovit především rozsahem (BMW Abú Dhabí na ploše 35 000 m2), lokalitou (Rolls-Royce v malajském Kuala Lumpuru) nebo nápadem (prodejna BMW „i“ v Londýně).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jedním z cílů je těsnější kontakt prodejce se zákazníkem

Koncept Audi City jde ale jiným směrem a měl by s ohledem na omezené prostorové požadavky otevřít cestu prodejnám automobilů i do samotných center velkých měst. První prodejna tohoto typu byla právě otevřena v srdci Londýna v těsné blízkosti slavného náměstí Piccadilly Circus a do konce roku 2015 má jejich počet v celém světě narůst na dvě desítky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O možnost ohmatat si fyzicky materiály zákazník nepřijde

„Audi City nabízí to nejlepší z moderních způsobů digitální prezentace a osobního kontaktu s prodejcem,“ tvrdí Peter Schwarzenbauer z představenstva automobilky Audi a dodává: „Tento nový prodejní formát nás posouvá blíže zákazníkovi jak v geografickém ohledu, tak hlavně z hlediska kvality vztahu. Audi City nabízí novou svobodu pro sestavování vozů podle specifických požadavků a ještě individuálnější přístup k zákazníkovi.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Velkoplošné zobrazení umožní názorněji předvést konstrukční prvky vozů a jejich funkci
 

Prodejní formát Audi City samozřejmě využívá nejmodernější multimediální techniky, díky níž si mohou zákazníci ve velkoplošné projekci podrobně prohlédnout všemožné kombinace modelů, karoserií, barev či variant provedení interiérů, a to přímo v měřítku 1:1. Showroomy Audi City si tedy prakticky vystačí bez fyzicky přítomných automobilů, přičemž budou schopny názorněji ukázat také funkci moderních technických soustav.

Následující kapitola
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků