Audi v Londýně otevřelo první interaktivní showroom Audi City

Také způsob prodeje nových automobilů se přizpůsobuje digitalizované době. A zdá se, že se v blízké době obejde i bez aut samotných.
Seznam kapitol
  1. Audi City
  2. Fotogalerie

Nákup nového soukromého auta je pro většinu lidí stále velkou událostí a zřejmě jen málokdo by se obešel bez nekonečného osahávání materiálů a očichávání útrob vystavených vozů. Dobře vybavená prodejna však vyžaduje rozsáhlou prodejní plochu, která je velmi drahá. Automobilka Audi proto nyní v Londýně zahájila provoz svého prvního „interaktivního“ showroomu na světě s názvem Audi City.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První funkční showroom Audi City byl otevřen v Londýně

Klasické showroomy stále patří k důležitým prodejním prostředkům, a to hlavně u luxusních a drahých automobilových značek. Ty se v poslední době pokouší oslovit především rozsahem (BMW Abú Dhabí na ploše 35 000 m2), lokalitou (Rolls-Royce v malajském Kuala Lumpuru) nebo nápadem (prodejna BMW „i“ v Londýně).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jedním z cílů je těsnější kontakt prodejce se zákazníkem

Koncept Audi City jde ale jiným směrem a měl by s ohledem na omezené prostorové požadavky otevřít cestu prodejnám automobilů i do samotných center velkých měst. První prodejna tohoto typu byla právě otevřena v srdci Londýna v těsné blízkosti slavného náměstí Piccadilly Circus a do konce roku 2015 má jejich počet v celém světě narůst na dvě desítky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O možnost ohmatat si fyzicky materiály zákazník nepřijde

„Audi City nabízí to nejlepší z moderních způsobů digitální prezentace a osobního kontaktu s prodejcem,“ tvrdí Peter Schwarzenbauer z představenstva automobilky Audi a dodává: „Tento nový prodejní formát nás posouvá blíže zákazníkovi jak v geografickém ohledu, tak hlavně z hlediska kvality vztahu. Audi City nabízí novou svobodu pro sestavování vozů podle specifických požadavků a ještě individuálnější přístup k zákazníkovi.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Velkoplošné zobrazení umožní názorněji předvést konstrukční prvky vozů a jejich funkci
 

Prodejní formát Audi City samozřejmě využívá nejmodernější multimediální techniky, díky níž si mohou zákazníci ve velkoplošné projekci podrobně prohlédnout všemožné kombinace modelů, karoserií, barev či variant provedení interiérů, a to přímo v měřítku 1:1. Showroomy Audi City si tedy prakticky vystačí bez fyzicky přítomných automobilů, přičemž budou schopny názorněji ukázat také funkci moderních technických soustav.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi City
  2. Fotogalerie
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků