Audi ukáže ve Frankfurtu koncept vozu s elektrickým pohonem

Audi spustilo před několika dny novou stránku s odpočítáváním do uvedení unikátního konceptu s pohonem na elektřinu. V této souvislosti stránku, zřejmě z nedostatku vlastní kreativity, doplňuje i o několik téměř nicneříkajících videí. Podle slov vývojáře je nový koncept něčím úplně novým a revolučním, který může výrazně předurčit budoucí směrování automobilky.

Jedinou indicií, kterou máme k dispozici je to, že Audi již delší dobu spekulovala nad vývojem elektrické verze sportovní R8. Později se ale rozšířily oficiální informace, jimiž představitelé automobilky tuto možnost rázně odmítli. Jedinou přesnou zprávou o novém konceptu je to, že své premiéry se dočká 15. září.

Tip: Speciální internetovou stránku a videa naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek
Podoba připravovaného konceptu?
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 1 příspěvek
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků