Audi TTS nabídne po úpravě od ABT 370 koní. Zatím...

Společnost ABT představila další úpravu pro model značky Audi. Tentokrát došlo na TTS nabízející ve standardu 228 kW (310 k). Komu to nestačí, ten může díky ABT dostat pod kapotu 272 kW (370 koní).

Video | Autosalony | Kupé | Premiéry | Audi | Ženeva 2014

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Přesně řečeno lze „zatím dostat pod kapotu“ 272 kW (370 koní), protože jak ABT píše ve své tiskové zprávě, technici už pracují na úpravě, která přidá ještě více výkonu. Prozatím si ale musíme vystačit s přídělem šedesáti koní navíc a zároveň zvýšeným točivým momentem z původních 380 Nm na konečných 460 Nm.

Úpravy od ABT pro Audi TTS zahrnují také sadu aerodynamických doplňků (přední spoiler, kryty zrcátek, zadní spoiler), nová kola ve velikostech od osmnácti do dvaceti palců, sportovní výfuk, sportovní stabilizátory nebo podvozek snížený vpředu o 35 mm a vzadu o 30 mm. Do interiéru můžete dostat navíc třeba čalounění Alcantarou.

Tuning | SUV | Audi

ABT představilo sadu úprav pro nové Audi Q7. Technika se nezměnila

A pokud zrovna nevlastníte TTS, ale v garáži vám parkuje pouze základní TT s výkonem 169 kW (230 k), i pro vás má ABT řešení. Na jeho konci bude mít vaše auto 228 kW (310 k) a 440 Nm (standard je 370 Nm). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků