Audi TTS facelift: nové foto TTS pro rok 2011

Vskutku decentní facelift Audi TT jsme vám představili již minulý měsíc při příležitosti jeho odhalení na autosalonu v Lipsku. „Tétéčku” byl dopřán nepatrně svěžejší vzhled a o něco málo vylepšená technika. Odobné úpravy byly přitom pro pozdější dobu slíbeny i pro verze TTS a TT RS, ale přesné informace či fotografie chyběly. Nyní jsou na světě.

Z fotografií je patrné, že ani facelift TTS není žádná „divočina”. Změny jsou prakticky totožné jako u TT - upravená je hlavně maska chladiče a navazující prvky na předním nárazníku s vodorovnými chromovanými liniemi, v nabídce najdeme i novou černou barvu Panther Black (na fotografiích ale není k vidění). V případě interiéru je nyní možné zvolit dvoubarevné, černo-stříbrné barevné provedení. Projev faceliftované verze ve srovnání s tou dosavadní ostatně posuďte sami srovnáním se staršími snímky.

Technicky zůstává vůz zcela beze změn, jak už ostatně bylo avizováno. Po kapotou tedy bude dál bít dvoulitrový turbomotor TFSI s výkonem 200 kW/272 koní, který všechna čtyři kola roztočí do rychlosti 100 km/h za 5,2 sekundy, „maximálka” zůstává omezena na 250 km/h.

Do prodejů se omlazený vůz dostane na sklonku letošního roku, pro tuto chvíli se počítá s podzimem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi TTS s faceliftem pro rok 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků