Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Do premiéry nového Audi TT RS už zřejmě moc času nezbývá. Vždyť to není tak dávno, kdy byla nová generace TT RS vyfocena u benzínky bez jakéhokoli maskování. Testování nicméně ještě probíhá v plném proudu a automobilka toto ostré kupé ladí samozřejmě na severní smyčce Nürburgringu.

Už podle zvuku prototypu je jasné, že se pod kapotou zase objeví pětiválec 2.5 TFSI, který by se měl tentokrát se svým výkonem podívat k hranici 400 koní. Jedná se ale údajně od základu o úplně nový motor, jen bude se stejným obchodním označením.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Audi

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Pohon všech kol řešený upraveným Haldexem bude samozřejmostí a mluví se o tom, že Audi TT RS už nebude mít manuální převodovku. Spolu s uzavřeným kupé zřejmě přijde i roadster TT RS, což by byl logický krok.

O novém pětiválci 2,5 l se říká, že by se mohl dostat pod kapotu nejen Audi RS3, ale dokonce i do Volkswagenu Golf R400. Otázkou ale je, jestli v současné atmosféře snižování nákladů vůbec Volkswagen produkční verzi Golfu R400 udělá.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků