Audi TT RS: s pětiválcem i bez střechy (spy photos)

Vánoce se pomalu blíží, finanční krize dělá své, ale testovací centra automobilek nepolevují. V Ingolstadtu tomu není jinak a zde můžete vidět první snímky Audi TT RS, nyní však v provedení Cabrio.

Audi si od něj slibuje mnoho a cílem nebude nic jiného než Porsche Boxster S. Cena TT by se po uvedení v roce 2009 měla pohybovat na úrovni 50 tisíc Eur. Pod kapotou vozu se objeví stejný turbodmychadly přeplňovaný řadový pětiválec jako u Coupé, tedy s objemem 2,5 litru a výkonem kolem 350 koní.

Výkon motoru se bude přenášet na všechna čtyři kola a standardně bude dodávána šestistupňová manuální převodovka - dvouspojkové DSG bude k dispozici za příplatek. Za samozřejmost můžeme považovat velká kola, chromová zpětná zrcátka, agresivní nárazníky nebo výkonné brzdy. Důležité ale je, kolik zábavy tahle verze (včetně Coupé) pobere, protože novější Audi ní nikdy nepřekypovaly. Ale předsudky pryč, vše ukáže až reálná zkušenost.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi TT RS Roadster

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků