nevim jestli je 183kg na 2.5L motor moc nebo malo ale kdyz ma BMW motor ze soucasne M3 hmotnost 202kg a je to 4.0l V8, tak mi tady neco nehraje....:-/
Té hmoty u V8 vůči R5 zase o tolik více není.
No celková váha je až podivně velká, protože váží víc než V6 s S-Tronicem, který přidává okolo 50kg. Zřejmě zase změnily metodiku vážení.
R5 je proti V6 i V8 delší, má delší kliku a tedy i klikovou skříň, vyšší hmotnost je logická. Motor navíc musí být kvůli odolnosti proti vibracím u úhlového přesahu 72° velmi tuhé konstrukce. Pětiválec je skvělá volba, ale je těžký.
Jen bych poznamenal, že i na obyčejné TT jsou příplatková kola 255/35 19 v designu RS4. TTS má dokonce 245/40 18 jako standarní kola. TT RS má mít standardně 19" kola.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.