Audi TT RS: cena nejrychlejšího TT je známa

Audi TT, do kterého si můžete pořídit i motor 2,0 TDI, asi nikdy nebude mít image skutečně sportovního auta. Přesto Audi letos v Ženevě udělalo maximum pro to, aby TT bylo tímto způsobem vnímáno. Představilo totiž verzi TT RS, která má svými parametry velmi blízko opravdovým sporťákům. Kupé s hmotností 1 450 kg dosahuje při výkonu 340 koní, dodávaného přeplňováným pětiválcem o objemu 2,5 litru, rychlosti 100 km/h za 4,6 sekundy a maximální rychlost se bude zřejmě nebezpečně blížit 300 km/h (Audi nabízí žel Bohu jen omezovač na 250 či 280 km/h). Vrchol řady TT jsme vám podrobně představili již v březnu, netušili jsme tehdy ale, kolik ingolstadtská novinka bude stát.

Teď už to víme. Audi zveřejnilo ceny TT RS ve verzi kupé i roadster a jsou docela sympatické. Vůz, který by měl být schopen na okruhu zatopit i sporťákům jako BMW Z4 M nebo Porsche 911, přijde v základu na 55 800 € (cca 1 500 tisíc Kč) ve verzi kupé resp. 58 650 € (cca 1 580 tisíc Kč) ve verzi roadster.

Pokud bude TT RS opravdu funkčním autem, stane se nejdostupnějším malým sportovním kupé s výkonem přes 300 koní. Jak si TT RS povede zjistíme již letos v létě, kdy se vůz dostane k prvním evropským zákazníkům.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi TT RS
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků