Audi TT RS: cena nejrychlejšího TT je známa

Audi TT, do kterého si můžete pořídit i motor 2,0 TDI, asi nikdy nebude mít image skutečně sportovního auta. Přesto Audi letos v Ženevě udělalo maximum pro to, aby TT bylo tímto způsobem vnímáno. Představilo totiž verzi TT RS, která má svými parametry velmi blízko opravdovým sporťákům. Kupé s hmotností 1 450 kg dosahuje při výkonu 340 koní, dodávaného přeplňováným pětiválcem o objemu 2,5 litru, rychlosti 100 km/h za 4,6 sekundy a maximální rychlost se bude zřejmě nebezpečně blížit 300 km/h (Audi nabízí žel Bohu jen omezovač na 250 či 280 km/h). Vrchol řady TT jsme vám podrobně představili již v březnu, netušili jsme tehdy ale, kolik ingolstadtská novinka bude stát.

Teď už to víme. Audi zveřejnilo ceny TT RS ve verzi kupé i roadster a jsou docela sympatické. Vůz, který by měl být schopen na okruhu zatopit i sporťákům jako BMW Z4 M nebo Porsche 911, přijde v základu na 55 800 € (cca 1 500 tisíc Kč) ve verzi kupé resp. 58 650 € (cca 1 580 tisíc Kč) ve verzi roadster.

Pokud bude TT RS opravdu funkčním autem, stane se nejdostupnějším malým sportovním kupé s výkonem přes 300 koní. Jak si TT RS povede zjistíme již letos v létě, kdy se vůz dostane k prvním evropským zákazníkům.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi TT RS
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 45 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků