Audi TT RS Cabrio se představí v Lipsku

V Ženevě Audi ukázalo sportovní verzi svého modelu TT s označením TT RS, o němž jsme vás podrobně informovali na tomto místě. Na svém stánku však vystavilo jen verzi kupé, ačkoli se jeho otevřené provedení objevilo již na předem publikovaných snímcích. Důvod je jasný: Audi si otevřené TT RS schovalo na autosalon v Lipsku, který otevře své brány příští týden. Ale na stánku Audi to nebude jediná novinka. Po boku TT RS Cabrio se představí též modely A4 Allroad, A5 Cabriolet a R8 V10 FSI.

I pod kapotou otevřené verze typu TT RS se objeví přímovstřikový, pětiválcový turbomotor s výkonem 340 koní a točivým momentem 450 Nm v rozmezí od 1 600 do 5 300 ot./min. Ten vozu umožní akceleraci z klidu na 100 km/h za 4,7 s (kupé ji zvládne o 0,1 s dříve), nejvyšší rychlost bude opět omezena na 250 km/h. Ve většine dalšíc haspektů se Cabrio shoduje s dříve popisovaným kupé, s nímž se v evropských showroomech objeví v půli letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi TT RS Cabrio
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků