Tétéčko nie je práve moja "šálka kávy", ale musím uznať, že toto auto už má svoju osobnosť a svoj štýl - podobne ako 911-ka. Takže mikroskopické zmeny oproti predchodcovi jeho fanúšikovia a majitelia určite ocenia... :-))
malý sporťáky byly původně vymyšlený pro baby ale ty na ně kašlou a chtěj sůvéčka, takže teď už si je kupujou jenom čtyřprocenťáci :-(
To je nějaký laciný tuning minulého modelu? VW je v designové krizi, posunulo dva modely (A4 a Q7) pro neuspokojivý design a není se čemu divit, toto je slabota.
Petr: Laciný tuning? Ale kdeže, to je pouze zdokonalení již dokonalého. Jak píše Jozef o odstavec níže, nač měnit něco, co funguje na výbornou. Designové experimenty "odezdikezdi", o kterých by mohl mimochodem vyprávět Renault se svým Meganem, si jednoduše VW nemůže dovolit. A proč by to taky dělal, když to není potřeba a zákazník si to nežádá. Je jedině dobře, že se VW drží své linie "čistého" designu a neexperimentuje s kinetikou, fluidem, ufem a podobnými nesmysly. Podívej se na dnešní A4 a potom se na ni mrkni za 10 let. Ta kára bude i za těch 10 let pořád TOP. Podívej se na dnešní i40 a podívej se na ni za 10 let. Nebo na "blob" v podobě Civic 9G. Tyhle designový monstra skončí v propadlišti dějin.
názor má každá jako díru v prdeli, toť hodnota vašeho názoru, k designovému posunu (k horšímu) došlo mezi I a II generací, ale tato je nezdařený facelift už né moc povedené II generace, narozdíl od ní I generace zaznamenala chválu odborné veřejnosti, II už byla hodnocena jako krok zpět
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.