Mam pocit, ze max rychlost u 2,0 TFSI bude u quatra o 10km/h nižší a ne vyšší jak píšete.
Nafta do kamen a na pole :-D
jo a benal do zapalovacu... v databazi superfora uz na to maji specialni tabulku na stale se opakujici nesmyslny zvasty...
pan Duchoň se zřejmě nikdy nesvezl s piezzo CR 2,0TDI 125kW, jinak by si k v ostatních věcech dobrému článku odpustil tradiční hloupou poznámku na téma rozsahu otáček. Ony totiž motory TDI 1,9/85kW a 2,0 CR 125kW se chovají úplně rozdílně a i když 1,8TFSI je rozsahem použitelných otáček skvělý (má použitelný záběr v zátěži od 30% do 110% Pmax, což je u benzínů hodnota opravdu vynikající), 2,0TDI 125kW je na tom stejně (35% až 120%Pmax).
kasli na to... ja jel vcera s autem 1.6 tuny tezkym na 235 gumach z kromerize do Brna, okresky 100-110, dalnice 130 a domu jsem dojel 5.6 ... no a kdyz potrebuju tak jedu 170 a lechtam plyn, zadnej rachot neslysim a z vyfuku za DPF se da jist... ale nekterym to nevysvetlis.... ja mam TFSI taky rad, v Golfu GTI jsem si ho uzil, chipnuta 1.8T taky jezdila super... no a moje byvala s2000 , to nemusim ani psat... jenze nekteri neznaj ani jedno, ani druhy a jen po forech blijou nesmysli, zatimco se vozej v superbenzinovym favisku...
Doporučuji ti navštívit servis páč ti zřejmě spaliny z motoru letí přímo do kabiny ;-)Pokud můžeš za DPF jíst, tak si tam hoď hadici a zaveď si ji do kabiny a pak někoho požádej ať ti stopne za jak dlouho zemřeš :-PPokud bys něco o tom co letí z výfuku věděl, tak bys nekecal takové bludy. Pro tvou informaci, známé kalifornské emisní limity jsou přísné hlavně u NOx. Zatímco benzínové motory tuto normu vcelku v pohodě plní, tak dieselové motory ne. Vyjímkou je tuším jen Mercedes a možná i VW. Systém Bluetec Mercedesu prošel těmito limity až na druhý pokus a to ještě těsně ! Jo a NOx způsobuje již při malých koncentracích dušení, což je způsobeno tím, že oxidy dusíku na sebe váží krevní barvivo, čímž zhoršují přenos kyslíku do plic.
no koukam ze tve telo funguje jako ten benzin... pri spalovani produkujes kyslik, prenasis ho DO plic a pak ho vydechujes? :) to by te meli zamestnat nekde ve skleniku :) :)
jojo s při hoření benzínu vzniká kyslík a jemně perlivá minerálka že
To ne, z benzínu letí taky pěkné sračky, resp. téměř ty samé jen v jiném množství. Mě nic nehrozí, já nejím v prostoru za výfukem jako ty ;-):-P:-DB-]
nesmyslY...
jako zastupce nafty v dalnicnich priblizovadlech typu passat a spol, je mi teda 2.0TDI v TTcku tezce proti srsti a ten kdo si to koupi je opravdu chudak bez vkusu... nedokazu si predstavit jak se z tak celkem pekne kary ozyva venku misto pekneho zvuku, kadla kadla... to fakt ne
Vanditak: Ja mit rozpocet na sluzebni auto, muset to byt nafta pochazejici od koncernu, tak nad TT 2.0TDI silne uvazuji. za svoje prasulatory bych si to ovsem nekoupil ani omylem. Jsem zvedav jestli se TT bude objevovat jako sluzebak :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.