Audi TT: nové motory v kostce

12 komentářů

Bořek Hudák (bhudak)
21. května • 20:13

Mam pocit, ze max rychlost u 2,0 TFSI bude u quatra o 10km/h nižší a ne vyšší jak píšete.

JOUDA
21. května • 9:01

Nafta do kamen a na pole :-D

VANDIT
21. května • 14:22

jo a benal do zapalovacu... v databazi superfora uz na to maji specialni tabulku na stale se opakujici nesmyslny zvasty...

x12345678
21. května • 16:18

pan Duchoň se zřejmě nikdy nesvezl s piezzo CR 2,0TDI 125kW, jinak by si k v ostatních věcech dobrému článku odpustil tradiční hloupou poznámku na téma rozsahu otáček. Ony totiž motory TDI 1,9/85kW a 2,0 CR 125kW se chovají úplně rozdílně a i když 1,8TFSI je rozsahem použitelných otáček skvělý (má použitelný záběr v zátěži od 30% do 110% Pmax, což je u benzínů hodnota opravdu vynikající), 2,0TDI 125kW je na tom stejně (35% až 120%Pmax).

VANDIT
21. května • 23:11

kasli na to... ja jel vcera s autem 1.6 tuny tezkym na 235 gumach z kromerize do Brna, okresky 100-110, dalnice 130 a domu jsem dojel 5.6 ... no a kdyz potrebuju tak jedu 170 a lechtam plyn, zadnej rachot neslysim a z vyfuku za DPF se da jist... ale nekterym to nevysvetlis.... ja mam TFSI taky rad, v Golfu GTI jsem si ho uzil, chipnuta 1.8T taky jezdila super... no a moje byvala s2000 , to nemusim ani psat... jenze nekteri neznaj ani jedno, ani druhy a jen po forech blijou nesmysli, zatimco se vozej v superbenzinovym favisku...

petr
22. května • 7:01

Doporučuji ti navštívit servis páč ti zřejmě spaliny z motoru letí přímo do kabiny ;-)
Pokud můžeš za DPF jíst, tak si tam hoď hadici a zaveď si ji do kabiny a pak někoho požádej ať ti stopne za jak dlouho zemřeš :-P
Pokud bys něco o tom co letí z výfuku věděl, tak bys nekecal takové bludy. Pro tvou informaci, známé kalifornské emisní limity jsou přísné hlavně u NOx. Zatímco benzínové motory tuto normu vcelku v pohodě plní, tak dieselové motory ne. Vyjímkou je tuším jen Mercedes a možná i VW. Systém Bluetec Mercedesu prošel těmito limity až na druhý pokus a to ještě těsně ! Jo a NOx způsobuje již při malých koncentracích dušení, což je způsobeno tím, že oxidy dusíku na sebe váží krevní barvivo, čímž zhoršují přenos kyslíku do plic.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VANDIT
22. května • 10:17

no koukam ze tve telo funguje jako ten benzin... pri spalovani produkujes kyslik, prenasis ho DO plic a pak ho vydechujes? :) to by te meli zamestnat nekde ve skleniku :) :)

VANDIT
22. května • 8:31

jojo s při hoření benzínu vzniká kyslík a jemně perlivá minerálka že

petr
23. května • 11:33

To ne, z benzínu letí taky pěkné sračky, resp. téměř ty samé jen v jiném množství. Mě nic nehrozí, já nejím v prostoru za výfukem jako ty ;-):-P:-DB-]

VANDIT
21. května • 23:13

nesmyslY...

VANDIT
21. května • 8:31

jako zastupce nafty v dalnicnich priblizovadlech typu passat a spol, je mi teda 2.0TDI v TTcku tezce proti srsti a ten kdo si to koupi je opravdu chudak bez vkusu... nedokazu si predstavit jak se z tak celkem pekne kary ozyva venku misto pekneho zvuku, kadla kadla... to fakt ne

JencekSF
21. května • 11:21

Vanditak: Ja mit rozpocet na sluzebni auto, muset to byt nafta pochazejici od koncernu, tak nad TT 2.0TDI silne uvazuji. za svoje prasulatory bych si to ovsem nekoupil ani omylem. Jsem zvedav jestli se TT bude objevovat jako sluzebak :)

Doporučujeme

Články odjinud