Audi TT dostalo základní motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a více...

Audi rozšířilo nabídku motorizací pro model TT o novou základní verzi. Od července letošního roku si zájemci budou moci pořídit provedení osazené motorem 1.8 TFSI s výkonem 132 kW (180 k). Na českou cenu si musíme počkat, v Německu bude takový vůz stát 32 100 euro za verzi Coupé a 34 500 euro v provedení Roadster.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Audi

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Benzinová osmnáctistovka nabídne 132 kW (180 k) a vrchol točivého momentu 250 Nm dostupný v rozmezí od 1250 do 5000 ot./min. Čtyřválec používá přímý i nepřímý vstřik paliva a kompaktnímu Audi vystačí jeho parametry ke zrychlení z nuly na stovku za 6,9 s v kombinaci s manuálem, respektive za sedm sekund, pokud bude v autě příplatkový šestistupňový automat. Roadster s tímto motorem pak bude o tři desetiny sekundy pomalejší.

Tajné | Zajímavosti | Sportovní auta | Audi

Audi TT RS bude, Roadster přijde již do Paříže

Maximální rychlost základního Audi TT činí 241 km/h, v případě Roadsteru se nerozjedete na více než 237 km/h. Spotřeba Coupé se pohybuje podle oficiálních údajů v rozmezí od sedmi do 7,6 l/100 km, Roadster by měl vykázat spotřebu o desetinu litru vyšší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 66 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků