Audi TT dostalo základní motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a více...

Audi rozšířilo nabídku motorizací pro model TT o novou základní verzi. Od července letošního roku si zájemci budou moci pořídit provedení osazené motorem 1.8 TFSI s výkonem 132 kW (180 k). Na českou cenu si musíme počkat, v Německu bude takový vůz stát 32 100 euro za verzi Coupé a 34 500 euro v provedení Roadster.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Audi

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Benzinová osmnáctistovka nabídne 132 kW (180 k) a vrchol točivého momentu 250 Nm dostupný v rozmezí od 1250 do 5000 ot./min. Čtyřválec používá přímý i nepřímý vstřik paliva a kompaktnímu Audi vystačí jeho parametry ke zrychlení z nuly na stovku za 6,9 s v kombinaci s manuálem, respektive za sedm sekund, pokud bude v autě příplatkový šestistupňový automat. Roadster s tímto motorem pak bude o tři desetiny sekundy pomalejší.

Tajné | Zajímavosti | Sportovní auta | Audi

Audi TT RS bude, Roadster přijde již do Paříže

Maximální rychlost základního Audi TT činí 241 km/h, v případě Roadsteru se nerozjedete na více než 237 km/h. Spotřeba Coupé se pohybuje podle oficiálních údajů v rozmezí od sedmi do 7,6 l/100 km, Roadster by měl vykázat spotřebu o desetinu litru vyšší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků