Audi TT dostalo základní motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a více...

Audi rozšířilo nabídku motorizací pro model TT o novou základní verzi. Od července letošního roku si zájemci budou moci pořídit provedení osazené motorem 1.8 TFSI s výkonem 132 kW (180 k). Na českou cenu si musíme počkat, v Německu bude takový vůz stát 32 100 euro za verzi Coupé a 34 500 euro v provedení Roadster.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Audi

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Benzinová osmnáctistovka nabídne 132 kW (180 k) a vrchol točivého momentu 250 Nm dostupný v rozmezí od 1250 do 5000 ot./min. Čtyřválec používá přímý i nepřímý vstřik paliva a kompaktnímu Audi vystačí jeho parametry ke zrychlení z nuly na stovku za 6,9 s v kombinaci s manuálem, respektive za sedm sekund, pokud bude v autě příplatkový šestistupňový automat. Roadster s tímto motorem pak bude o tři desetiny sekundy pomalejší.

Tajné | Zajímavosti | Sportovní auta | Audi

Audi TT RS bude, Roadster přijde již do Paříže

Maximální rychlost základního Audi TT činí 241 km/h, v případě Roadsteru se nerozjedete na více než 237 km/h. Spotřeba Coupé se pohybuje podle oficiálních údajů v rozmezí od sedmi do 7,6 l/100 km, Roadster by měl vykázat spotřebu o desetinu litru vyšší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků