Audi TT 100th: další limitovaná edice, tentokrát jen pro Japonsko

Audi nám letos již po několikáté připomíná oslavy svého významného jubilea různými edicemi a akčními modely. Nyní se v krátkosti podívejme, čím se chce připomenout v Japonsku. Pro zemi vycházejícího slunce si automobilka přichystala speciální edici modelu TT vybaveného přeplňovaným dvoulitrem TFSI a doplňky S-Line.

Právě ty tvoří základ nové edice připomínající století existence společnosti. Tato jubilejní TT bude nabízena ve dvou barvách karoserie, modré a oranžové, zatímco odkazem zmíněné jubileum bude hliníková prahová lišta. Specialitka si obouvá pneumatiky o rozměru 255/35 R19, zajímavostí v kokpitu je pak čalounění s výrazným (ozdobným?) šitím.
Německý výrobce plánuje „symbolicky“ vyrobit pouze 100 kusů, které budou výhradně určeny pro japonský trh.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Audi TT 100th: jenom vylepšený S-Line
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků