Audi TT 100th: další limitovaná edice, tentokrát jen pro Japonsko

Audi nám letos již po několikáté připomíná oslavy svého významného jubilea různými edicemi a akčními modely. Nyní se v krátkosti podívejme, čím se chce připomenout v Japonsku. Pro zemi vycházejícího slunce si automobilka přichystala speciální edici modelu TT vybaveného přeplňovaným dvoulitrem TFSI a doplňky S-Line.

Právě ty tvoří základ nové edice připomínající století existence společnosti. Tato jubilejní TT bude nabízena ve dvou barvách karoserie, modré a oranžové, zatímco odkazem zmíněné jubileum bude hliníková prahová lišta. Specialitka si obouvá pneumatiky o rozměru 255/35 R19, zajímavostí v kokpitu je pak čalounění s výrazným (ozdobným?) šitím.
Německý výrobce plánuje „symbolicky“ vyrobit pouze 100 kusů, které budou výhradně určeny pro japonský trh.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Audi TT 100th: jenom vylepšený S-Line
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků