Vysmátá dvojka ...:-D
Pravdivost mohu potvrdit, před třemi dny jsem je tam viděl :-). A k tomu musím dodat, že ranní cesta na Grossglockner je opravdu zážitek!
Souhlas. Stejně jako ranní cesta severovýchodní stranou na Stelvio :-)
Stelvio si nechávám na příští výlet do Alp - kéž bych do té doby sehnal něco s pohonem zadních kol a výkonem 200k či víc :-)
Jezdíme každý rok :) 200 koní určitě stačí, ale musí je dávat pro kopce rozumně naladěný motor, ne jako GT86 s výkonovou dírou mezi 3-4t otáčkami.
Tak tak. Minulý týden jsem tam také byl. Bylo to supr.
Viac ako A8-ka ma v tomto prípade zaujíma ten vozík. Je brzdený alebo nebrzdený? Prípadne môže ho vodič zmeniť z brzdeného na nebrzdený? A akú má hmotnosť? Väčšiu než povoľuje technická špecifikácia automobilu? Predpokladám totiž, že testovanie musí testovať schopnosti auta AŽ ZA oficiálne stanovenými hranicami.Škoda, že o tom vozíku sa nepísalo v článku viac.
Vozík je bržděný stačí se podívat na fotky ;-) ale taky mi to nepříjde jako dobrý nápad takhle testovat výkon brzd, co když nejsou tak výkoné jak si myslí :-D
Myslíš, že vývojové oddělení audi neví, jak výkonné brzdy na auto nainstalovali? Vozík tam není pouze na testování brzd, na to by bohatě stačila přídavná zátěž přímo v autě. Pomocí přívěsných zátěží se testuje spousta dalších věcí. Například chlazení, chlazení oleje, převodovka, datové mapy,....
Jaký je rozdíl mezi přídavnou žáteží a přívesnou když se bavíme o chlazení, chlazení oleje, převodovce a jiných datech? Nemělo by to být stejné?Selským rozumem mě jako jediný rozdíl napadá jízdní vlastnosti a možná tuhost skeletu...
Přídavná zátěž zatíží podvozek vozu a brzdy, má ale své hmotnostní limity. Přípojná zátěž může být daleko větší, nezatěžuje ale nápravy vozu a jen částečně brzdy. Třítunový nebrzděný přívěs za 2t auto zapojit na veřejné silnici prostě nejde ani při testování. Takže na test brzd, zavěšení a tlumičů je přívěs nevhodný, na motor a převodovku naopak výborný.
Díky
Myslím že hodně vývojových oddělení má o svých výtvorech mnohem lepší představy než je pak holá skutečnost
Je to tak a je to smutný.
Jestli vývojových, to si nemyslím. Ale marketingová oddělení, tam to platí na 300%, zvlášť u některých.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.