Audi testuje brzdy nové A8 na Grossglockneru (Spy Photos)

15 komentářů

Standa
6. srpna • 9:22

Vysmátá dvojka ...:-D

Adam
5. srpna • 14:53

Pravdivost mohu potvrdit, před třemi dny jsem je tam viděl :-). A k tomu musím dodat, že ranní cesta na Grossglockner je opravdu zážitek!

runner42
6. srpna • 10:58

Souhlas. Stejně jako ranní cesta severovýchodní stranou na Stelvio :-)

Adam
6. srpna • 23:29

Stelvio si nechávám na příští výlet do Alp - kéž bych do té doby sehnal něco s pohonem zadních kol a výkonem 200k či víc :-)

runner42
7. srpna • 23:46

Jezdíme každý rok :) 200 koní určitě stačí, ale musí je dávat pro kopce rozumně naladěný motor, ne jako GT86 s výkonovou dírou mezi 3-4t otáčkami.

Petr007
5. srpna • 21:24

Tak tak. Minulý týden jsem tam také byl. Bylo to supr.

josephko
5. srpna • 9:44

Viac ako A8-ka ma v tomto prípade zaujíma ten vozík. Je brzdený alebo nebrzdený? Prípadne môže ho vodič zmeniť z brzdeného na nebrzdený? A akú má hmotnosť? Väčšiu než povoľuje technická špecifikácia automobilu? Predpokladám totiž, že testovanie musí testovať schopnosti auta AŽ ZA oficiálne stanovenými hranicami.
Škoda, že o tom vozíku sa nepísalo v článku viac.

Tom
5. srpna • 10:29

Vozík je bržděný stačí se podívat na fotky ;-) ale taky mi to nepříjde jako dobrý nápad takhle testovat výkon brzd, co když nejsou tak výkoné jak si myslí :-D

x12345678
5. srpna • 10:41

Myslíš, že vývojové oddělení audi neví, jak výkonné brzdy na auto nainstalovali? Vozík tam není pouze na testování brzd, na to by bohatě stačila přídavná zátěž přímo v autě. Pomocí přívěsných zátěží se testuje spousta dalších věcí. Například chlazení, chlazení oleje, převodovka, datové mapy,....

Elpin E. (Elpin)
6. srpna • 11:53

Jaký je rozdíl mezi přídavnou žáteží a přívesnou když se bavíme o chlazení, chlazení oleje, převodovce a jiných datech? Nemělo by to být stejné?Selským rozumem mě jako jediný rozdíl napadá jízdní vlastnosti a možná tuhost skeletu...

x12345678
6. srpna • 13:56

Přídavná zátěž zatíží podvozek vozu a brzdy, má ale své hmotnostní limity. Přípojná zátěž může být daleko větší, nezatěžuje ale nápravy vozu a jen částečně brzdy. Třítunový nebrzděný přívěs za 2t auto zapojit na veřejné silnici prostě nejde ani při testování. Takže na test brzd, zavěšení a tlumičů je přívěs nevhodný, na motor a převodovku naopak výborný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Elpin E. (Elpin)
6. srpna • 14:36

Díky

Vana666
5. srpna • 11:20

Myslím že hodně vývojových oddělení má o svých výtvorech mnohem lepší představy než je pak holá skutečnost

asdf
5. srpna • 11:49

Je to tak a je to smutný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
5. srpna • 12:01

Jestli vývojových, to si nemyslím. Ale marketingová oddělení, tam to platí na 300%, zvlášť u některých.

Doporučujeme

Články odjinud