Audi SQ7 dostane diesel s výkonem 435 koní a elektrické turbo

9 komentářů

K&K&K
3. srpna • 21:48

Ideální motorizace pro velké SUV. Osmiválec v naftě umí jenom RR a Audi.

RadunnaCZ
3. srpna • 10:08

Můžou tam nasekat všechno sportovního, nazvat to RS, S, GT, SuperSport, ale viděl někdo jak to auto vypadá? Asi jsem konzerva, ale tohle asi moc sporťáček nebude, co?:-D:-D:-D Ale dokud to ovce budou kupovat, proč ne. Já se na to rád podívám, zakroutim hlavou a budu si myslet něco o sudokopytníkovi na tři písmena a los ani sob to neni.

jednabedna
3. srpna • 11:17

Ty asi nechápeš, že high-power SUV, VAN a MPV nejsou určeny pro drandění na okruzích ani rallysport.
A mimochodem, GT je zkratka Gran Turismo/Grand Tour/Grand tourer, tedy "velké cestování", typicky auto určené na překonávání velkých vzdáleností, kde tam vidíš sport?

Vana666
3. srpna • 9:47

To je fakt šupa, diesel a sportovní výfuk a ještě k tomu reproduktory ....
jdu blít 3-[

jouda
3. srpna • 10:34

Na druhou stranu to má alespoň pořádný motor (V8) a necpou tam 2.0TDI se čtyřma turbama. Jinač souhlas s tebou.

jednabedna
3. srpna • 11:10

Pánové blít klidně jít můžete, i když jste úplně vedle. Audi od V6 výš nepoužívá reproduktory ale rezonanční komory za oběma posledními tlumiči výfuku, ovládané servoventilem. A můžete si nastavit, jestli je používat chcete nebo ne. Má to například SQ5, A6BiTDI, A7BiTdi, R8 a bude to mít i SQ7.Pozitivní zprávou je, že ona "dílčí změna exteriéru" se naštěstí bude týkat nepovedeného předku auta, zejména pak "3D" přední masky, kterou se designéři mají za úkol pokusit oprostit od stávajícího šíleného vzhledu kombinujícího křížence traktoru, buldozeru a jejich klonů s názvem Volvo XC90 2ndGen.Méně pozitivní zprávou je, že cena má být podobně šílená jako současný zjev předku Q7, ale o tom se ještě vedou značné vnitřní polemiky. Reálnou cenu slušně dovybavené verze někde kolem 100000€ to zatím ani nevidí zdálky hluboce dole.

Vana666
3. srpna • 18:38

Zaplaťpánbůh jestli tam nejsou repráky jak se tvrdí v článku . Nicméně ani ty rezonanční komory nepovažuju za pozitivní vynález. V době kdy hluk z dopravy opravdu mocně otravuje okolí mi přijde jako docela úlet ponechávat na libovůli jedince za volantem jak moc bude jeho vehikl řvát.

jednabedna
3. srpna • 22:24

Profesore zvenku to moc nepoznáš, jde jen o hlubší spektrum, brum, měřená hladina akustického tlaku je plusminus stejná, což je zčásti ovlivněno i frekvenčním průběhem fyziologického zvukového filtru A. Uvnitř je zřejmý větší obsah hlubokých tónů, kdy Q7 V6 je extrémně utlumené jak ve verzi TDI tak TFSI, SQ7 bude mít menší útlum na frekvencích pod 125Hz, takže rezonátory, pokud budou otevřené, budou v interiéru slyšet. Ale už u stávajících motorů BiTDI je to velmi decentní, rozhodně nejde o stejnou technoparty, jak reproduktor pod přístrojovkou u Octavie RS. Aktuálně jsou rezonátory výraznější u pětiválců RS3, Q3RS a dnes již nevyráběné verze TTRS, kde je vnější efekt značný. I R8 ale má vnější zvuk rezonátorů velmi utlumený. Rozhodně proti silničním motorkám jde o náznak, ne žádný řev či kravál.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
3. srpna • 22:45

Dík za obsáhlý výklad. Pokud ten trombon bude dělat kravál jen uvnitř tak mi to nevadí.

Doporučujeme

Články odjinud