Audi SQ7 dostalo od JE Design širší karoserii a 522 naftových koní

Audi SQ7 se představilo doslova před pár dny, přesto je zde už teď první tuning. Postarala se o něj společnost JE Design, která připravila hodně výrazný body-kit a která slibuje také celkem brutální výkon. Naftový osmiválec údajně dostane po zásahu lidí od tohoto úpravce 384 kW, tedy v přepočtu 522 dieselových koní.

SUV | Sportovní auta | Premiéry | Audi

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Co přesně bude stát za zvyšováním výkonu u motoru, který jako vůbec první sériově vyráběný pracuje s elektrickým kompresorem, to JE Design neuvádí. Za to ale nabízí zvýšení výkonu i pro klasický třílitrový diesel, který má v sériovém provedení 200 kW (272 k) a 600 Nm. Po zásahu se mohou zákazníci těšit na 240 kW (326 k) a 685 Nm.

Samotný body-kit si pak můžete nechat nasadit nejen na SQ7, ale také na klasickou verzi poslední generace tohoto obrovského SUV. Součástí úprav jsou i dvě varianty výfuku, kdy jedna používá hranaté koncovky (105 x 85 mm) a ta druhá má kulaté koncovky o průměru 100 mm. Co se týká disků, společnost JE Design připravila velikost 22 palců s pneumatikami o rozměru 295/30 R22. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 140 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků