Audi slaví dvacet let od zrození řady RS modelem RS 4 Avant Nogaro

Psal se rok 1994 a automobilka Audi představila model RS2. Tohle auto používalo přeplňovaný pětiválec o objemu 2,2 litru, řidič měl k dispozici 315 koní a 410 Nm, stovka byla otázkou 5,4 s a maximální rychlost činila 262 km/h. Motor spolupracoval se šestistupňovým manuálem a nechyběl ani systém pohonu všech kol. A mimochodem Audi RS2 vzniklo ve spolupráci s Porsche.

Testy | Kombi | Fascinace | Audi | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Co je ale ještě důležitější, RS2 byl zakladatel modelové řady Audi RS, která dnes už čítá spoustu modelů, včetně nedávno testovaného RS 6 Avant. Letos tím pádem automobilka slaví dvacáté výročí a to je skutečnost, která si zaslouží pozornost. Slavit se bude speciální edici RS 4 Avant Nogaro. Světová premiéra proběhne v Ženevě.

Zajímavosti | Technika | Kombi | Sportovní auta | Fascinace | Premiéry | Design | Audi

Audi RS4 Avant: první snímky a oficiální informace

Hlavním poznávacím znamením je perleťově modrý lak karoserie podobný tomu, jaký byl použit na RS2. A podle stejného vzoru najdete na RS 4 také černé střešní ližiny a černé lišty kolem oken. Černo-modrou kombinace očekávejte rovněž v interiéru a opět jde o odkaz na RS2. Novinky pod kapotou ale nehledejte. Atmosférický osmiválec s výkonem 450 koní dostupným při 8250 ot./min nakonec ani žádné změny de facto nepotřebuje.

Základní cena Audi RS4 Avant Nogaro má hodnotu 87 300 euro.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Audi

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků