Audi slaví 25 let motorů TDI modelem A7 Sportback Competition

Audi A7 Sportback Competition je speciální edice modelu A7 Sportback, která vznikla na oslavu čtvrtstoletí dieselových motorů TDI. Má naftový motor 3.0 TDI ve vrcholném provedení bi-turbo, jehož výkon byl ještě zvýšen o 5 kW na výsledních 240 kW (326 k). Při jízdě na plný plyn může jednotka krátkodobě zvýšit výkon o dalších 15 kW (20 k).

Technika | Kupé | Premiéry | Audi

Fotogalerie: Audi RS5 TDI má šestiválcový turbodiesel a 385 koní

Nejvyšší točivý moment má velmi pěknou hodnotu 650 Nm a je k dispozici mezi 1400 a 2800 ot./min. Kdyby vám někdo ještě před pár lety řekl, že docela obyčejné naftové Audi zrychlí na stovku za 5,1 sekundy, zřejmě byste se na něj dívali jako na blázna...

V levém dálničním pruhu tak zase bude o něco větší pořádek a případné narušitele zajisté vyprovodí dvojitá dávka ze standardně dodávaných fotonových děl do zpětného zrcátka. Audi A7 Sportback Competition dotiž dostane mimo jiné standardně přední světla z LED diod.

Testy | Audi

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Novinka také jezdí na 20" kolech, za kterými se ukrývají masivní 17" brzdové kotouče. Podvozek byl samozřejmě v rámci důrazu na maximální sportovnost snížen o 20 mm, takže komfort na českých silnicích asi nebude úplně prvotřídní. A nejdůležitější údaj ze všech jsme si schovali na konec – kombinovaná spotřeba je jenom 6,1 l/100 km.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků