za mojho detstva audi nebolo, boli NSU autádnes tazko hovorit o originilate -lebo uz pomaly vsetky autá v Europe budú volkswagenyIbiza je premaskovaná Fabie a opacne Audi premaskované Passat a pod a rovnako aj OktavieNemci sú majstri ako z jedného auta urobit Seat Skoda Audi najnovsie Porsche etc etcasi preto skupuju automobilky že nie je problem z jedného týždna presedlat napr z výroby Oktavie v Bratislave na výrobu Exea tak isto v Bratislave a este v jednom sú majstri oblbovat ludí na cene auta,ktoré sú predrazené... kdo umí ten umí a kdo neumí ten kupuje napr Skodu-to pseduoceské auto...hehe 3-[
A někdo ví a jiný zas NE, že? Jinak byste nepsal takové kydy, že Ibiza je převlečená Fábie... Ibiza je na nové podvozkové platformě, kdežto Fábia žel na staré. Takže společného toho tolik nemají. Audi také nemá do Passatu zrovna blízko.Škoda je na tom velice dobře. Jen existují stále lidé, kteří nejsou ochotni si připustit, že Škoda může být dokonce i lepší než jejich zahraniční automobilé. To, že se všichni naváží do Fabie HTP, která je ZCELA porovnatelná se základními motorizacemi mnohých zahraničních automobilek, je věcí jinou. Superb velmi povedený. Yeti prakticky bez konkurence... Někteří si to ale nepřipustí. Vždyť Škoda nemůže být lepší než Rendl nebo Pažout. A nedej bože vyslovit Japonce :-D Kdy skončí tato omezenost... Asi nikdy B-]
Marně pátrám, s kterým Audi má být passat příbuzný. Protože od A4 dál jsou u všech motory podélně, může to být jedině A3 a to není. Takže pán si evidentně plete pojmy.
Srovnávat lze jen srovnatelné. Srovnávat např. výrobky Rolls-Royce a Eska je evidentní pitomost. Můžete srovnávat Rendla s Pažoutem či japoncem a i s tím Rollsem, ale Škoda srovnání prostě nemá.
Pokud vezmeme nepřerušenou linku, pak pan Duchoň nemá pravdu. To, že došlo k dlění, slučování, štěpení, fůzování, přesídlení, vlastnickým změnám a bůhvíčemu ještě, tuto linku nepřerušilo a sté výročí je skutečně letos. Obdobné změny provázejí kdejakou tradiční společnost, na kontinuitu historie to nemá vliv.Navíc, o čem ta spekulace vlastně je? O ničem. Pan Duchoň celkem věrně popsal historii jedné významné značky. Proč tam nacpal tuhle trapnou spekulaci na úrovni bulvárního plátku subokresního významu v době okurkové sezóny, tomu nerozumím. Pokud chtěl být zajímavý, tak to zase nevyšlo. Smůla.
Řitní demagog seš spíš ty stejně jako marketingová oddělení většiny automobilek, která s takovou oblibou překrucují historii dle svých momentálních potřeb. Tebe by měli rádi v Mladé Boleslavi, kde svou "historii" počítají od chvíle, kdy se 2 páni rozhodli montovat šicí stroje, později bicykly a ještě později motocykly, tedy s panem Škodou nebo automobily o mnoho let později zjevně žádná skutečná souvislost. A psát o nějaké kontinuitě je hodně zoufalé, protože žádná (až na název značky) není, stejně jako v případě Škodovky se i z Audi po převzetí stala jen další modifikace Volkswagenu bez jakékoliv stěžejní vazby na minulost... :-/
Moje rec. Kvalita redaktoru tohoto "platku" je na dne. Sice to nedosahuje silenosti jako clanek jineho autora clanku o vine policistu za nehodu auta co stihali kdyz jim ujizdelo ale i tak je to des bes.PANOVE JSTE NAPROSTY NULY.
To je nic, este zabavnejsia bola kritika tovarneho profi pilota na NS, zaroven drzitela svetoveho rekordu na GTR. :-D
este zaujimavejsie je to ze na konkurencnom webe su skoro kazdy tyzden nove testy aut ako porsche cayman, maserati a pod.. a to aj s videom..autorevue bola kedysi super stranka, dodnes si pamatam ako som este na dial-up nete stahoval vsetky clanky, testy a diskusie na usb kluc..teraz je to skor take diskusne forum pre par stalych garaznikov a skor ako auta sa tu riesia stylish veci..staci si pozriet najbujnejsie diskusie a da sa spravit aka taka predstava o osadnestve.samozrejme najlepsi su tu brouk pytlici ktori maju skusensoti takmer so vsetkymi autami ale hlavne virtualne:-)ako spominal kolega predomnu, napr. kritika tovarneho profi pilota od nejakeho smiesneho cechacka je absolutne humornachcelo by to poriadnych redaktorov ktori skutocne rozumeju autam ale takych treba zaplatit a autorevue asi na to nemachodim na tuto stranku kazdy den, vdakabohu tu su v archive mnohe hodnotne prispevky hlavne od ace2, bond 007,pjanda, hustoles a sem tam aj goesa, ktory ma sice trochu dementny prejav,no do aut vidi asi viac ako polovica tunajseho osadenstvaholt, je to vlastne dobra dedinska garaz :D ale kto chce trosku viac profesionality musi ist inde
Samo, ze to jsou nuly. Proto tu chodis a ctes to.
Ta největší chválabohu přešla na prodej kolínské B-]btw. chodím tu a čtu to proto, abych se zasmál a pobavil;-)..Pro fundované a objektivní čtení o motorismu chodím jinam..-musím, zde se ho totiž nedočkám:-|
Ja vim, PL Bohnice jsou plne tech, kteri se tam chodi jenom divat...
Je to možné, nevím, nechodím tam..ty nejspíš ano, když to víš.;-)
Ja jsem tam ale jako realny pacient B-]
Tak teď to celé konečně začíná dávat smysl!:-)..Tak to mi pozdravuj sestřenici-pracuje tam v knihovně;-)
no problemo
bohužel jako nevyléčitelný případ, že? Nebo tam jste proto, aby si i ostatní pacienti mohli připadat chytře?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.