Audi S5 v ladění Eibach: tentokrát se standardním motorem

Renomovaná německá ladičská společnost Eibach o sobě po delší době dává vědět vlastní komplexní stavbou. Nicméně se co do rozsahu úprav drží dosti při zemi.
Seznam kapitol
  1. Audi S5 v ladění Eibach
  2. Fotogalerie

Jméno specialisty na ladění podvozků, a zejména pak pružin a tlumičů, není třeba nikterak připomínat, neboť se s ním zvláště příznivci amatérského i profesionálního motoristického sportu průběžně setkávají (Eibach je například oficiálním dodavatelem příslušenství pro tovární tým Audi DTM!).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi S5 v novém ladění Eibach

U Eibachu ale umí přestavět celé auto a výrazně promluvit také do jeho výkonových parametrů. Často se to nestává, ale když už k tomu dojde, stojí to zato. Záběr mají (na rozdíl od konkurenčních ladičských firem) skutečně široký a sahá od obyčejného Eibach VW Eos přes originální sportovní Mazdu Eibach RX-8 s Wankelovým motorem až po americké opulentní kombi Eibach Dodge Magnum 5,7 l HEMI.

Zajímavosti | Design | Tuning | Audi | Premiéry | Fascinace | Kabriolety | Kupé

Audi S5: definitivní konec osmiválce nadešel

Ale dost vzpomínek a zpět do současnosti. Eibach nyní představuje ladičský program určený pro špičkové kupé Audi S5, jehož nejdůležitější součástí je pochopitelně speciálně odladěný podvozek. Výkon kompresorem přeplňovaného vidlicového šestiválce s objemem 3,0 l zůstal kupodivu zachován na standardní hodnotě 333 koní (245 kW) od 2 900 do 5 300 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jádrem přestavby je tentokrát především podvozek, výkon motoru zlstal zachován na standardní hodnotě

Karoserie může být pokryta barevnými fóliemi s designem inspirovaným právě motoristickým sportem. Zákazník má k dispozici tři specifické sestavy litých ráfků a pneumatik, jež může střídat v závislosti na aktuálních atmosférických a provozních podmínkách.
 

Následující kapitola
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků