Audi S5 v ladění Eibach: tentokrát se standardním motorem

Renomovaná německá ladičská společnost Eibach o sobě po delší době dává vědět vlastní komplexní stavbou. Nicméně se co do rozsahu úprav drží dosti při zemi.
Seznam kapitol
  1. Audi S5 v ladění Eibach
  2. Fotogalerie

Jméno specialisty na ladění podvozků, a zejména pak pružin a tlumičů, není třeba nikterak připomínat, neboť se s ním zvláště příznivci amatérského i profesionálního motoristického sportu průběžně setkávají (Eibach je například oficiálním dodavatelem příslušenství pro tovární tým Audi DTM!).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi S5 v novém ladění Eibach

U Eibachu ale umí přestavět celé auto a výrazně promluvit také do jeho výkonových parametrů. Často se to nestává, ale když už k tomu dojde, stojí to zato. Záběr mají (na rozdíl od konkurenčních ladičských firem) skutečně široký a sahá od obyčejného Eibach VW Eos přes originální sportovní Mazdu Eibach RX-8 s Wankelovým motorem až po americké opulentní kombi Eibach Dodge Magnum 5,7 l HEMI.

Tuning | Zajímavosti | Design | Fascinace | Kabriolety | Kupé | Premiéry | Audi

Audi S5: definitivní konec osmiválce nadešel

Ale dost vzpomínek a zpět do současnosti. Eibach nyní představuje ladičský program určený pro špičkové kupé Audi S5, jehož nejdůležitější součástí je pochopitelně speciálně odladěný podvozek. Výkon kompresorem přeplňovaného vidlicového šestiválce s objemem 3,0 l zůstal kupodivu zachován na standardní hodnotě 333 koní (245 kW) od 2 900 do 5 300 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jádrem přestavby je tentokrát především podvozek, výkon motoru zlstal zachován na standardní hodnotě

Karoserie může být pokryta barevnými fóliemi s designem inspirovaným právě motoristickým sportem. Zákazník má k dispozici tři specifické sestavy litých ráfků a pneumatik, jež může střídat v závislosti na aktuálních atmosférických a provozních podmínkách.
 

Následující kapitola
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků