Audi S5: definitivní konec osmiválce nadešel

9 komentářů

Guess
19. ledna • 16:30

Ten motor je přeplňovaný, ale ne turbodmychadlem, ale kompresorem. Pro upřesnění.

Tomas
19. ledna • 20:06

Nevím kdes četl něco o přeplňování turbodmychadlem ? TURBO je jen název auta .
U AUDI jsou na to specialisti - viz AUDI Q3 QUATTRO a nemá stálý pohon 4x4 ....jen pro upřesnění . To že končí osmiválec se ani tak nedivím . Vrací se 80-90.léta -menší obsah + turbo nebo kompresor nevím co se tím přesně sleduje ,ale jak se říká "dějiny se opakují "

antipirát
19. ledna • 22:15

Má pravdu, něco o autech ví, nebleptá jenom tak do větru.Info nemusíš hledat,krátkej uryvek máš tady.....američanům, ale i zákazníkům z dalších koutů světa zůstanou v A5 resp. S5 motory 3,2 V6 a 4,2 V8, což jsou ty z nejlepších benzinových agregátů, jaké má Audi momentálně k dispozici. Jaký lepší důkaz chcete o tom, že o výměnu V8 za V6 s kompresorem nestojí zákazníci, ale jen evropské předpisy?Bohužel, Američané míří k obdobným regulacím normované spotřeby, a tak je jen otázkou času, než stejný posun nastane i u nich. Alespoň že v USA jsou upřímní a omezují přímo spotřebu, Evropská unie se stále schovává za emise CO2...;-)

Guess
19. ledna • 16:30

Ten motor je přeplňovaný, ale ne turbodmychadlem, ale kompresorem. Pro upřesnění.

Guess
19. ledna • 16:30

Ten motor je přeplňovaný, ale ne turbodmychadlem, ale kompresorem. Pro upřesnění.

kuko
19. ledna • 15:59

aj tak to nigdo nekupova. take auta co zeru aj asfalt na co toje dobre.

Saj
19. ledna • 10:47

Zvuk osmiválce je nenahraditelný

Zelí
20. ledna • 13:13

Ano. Jenom ještě doplním atmosférického osmiválce tj. s volným výdechem.

asdf
19. ledna • 14:35

Je to tak :-(

Doporučujeme

Články odjinud