Audi S3: 300 koní, 5,1 s, 250 km/h

Krátce po představení pětidveřové A3 Sportback ukázala automobilka Audi další novinku – ostrý třídveřový hatchback S3. K dispozici je kompletní fotogalerie, video a hlavně oficiální informace. Pohon nové S3 obstará benzinový dvoulitr TFSI naladěný na rovných 300 k (5500 ot./min) a 380 Nm dostupných v rozmezí od 1800 do 5500 ot./min. Omezovač vás utne na hodnotě 6800 ot./min.

SUV | Audi | První svezení

Audi SQ5: první jízdní dojmy

Samozřejmě nechybí pohon všech kol. Zákazníci mohou vybírat mezi šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou S tronic nebo klasickým manuálem. V prvním případě zvládne S3 zrychlení z nuly na stovku za 5,1 s, v tom druhém je o tři desetinky pomalejší. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. V kombinovaném provozu si německá novinky údajně vystačí s přídělem sedmi litrů.

Video | Kombi | Premiéry | Audi | Design | Audi A3

Audi A3 Sportback: pět dveří oficiálně

Podle prvních oficiálních informací to vypadá, že by Audi S3 mohlo nabídnout velmi zajímavé jízdní vlastnosti. Opět se zapracovalo na snížení hmotnosti a výsledkem je 1395 kg. Řidič se pak může spolehnout na sportovní odpružení, světlou výšku nižší oproti standardní A3 o 25 mm, příplatkové tlumiče Audi magnetic ride nebo pneumatiky o rozměru 225/40 R18. Premiéra proběhne samozřejmě příští týden v Paříži.


 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků