Audi S1 Quattro odhaleno na prvních fotkách, sledujte premiéru živě

Už za několik hodin bude veřejnosti odhaleno nové, zřejmě pěkně peprné Audi S1. Konkurenci má deklasovat především pohonem všech kol.

Bude to bezpochyby pekelně rychlý stroj. Naposledy se o jeho přípravách spekulovalo na konci roku 2010, ovšem pak byl projekt odložen k ledu, aby se na scéně znovu objevil teprve před několika týdny. Už zítra bude předběžně odhalen nový model Audi S1 Quattro, jenž se oficiálně představí na nadcházejícím autosalonu v Ženevě. Stane se špičkovou verzí nejmenšího modelu Audi, ale zároveň předznamená facelift celé řady Audi A1 prezentované v roce 2010 na ženevském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Audi S1 Quattro je po letech odkladů konečně zde!

Zatím není nic jisté, ovšem o pohon novinky se podle všeho postará zážehový čtyřválec 2,0 TFSI s výkonem naladěným zhruba na 230 koní (169 kW), jehož točivý moment se bude přes šestistupňovou, manuálně řazenou převodovku přenášet na kola obou náprav. Lze předpokládat, že upravené světlomety vpředu i vzadu budou spolu s některými dalšími, z přiložených snímků dobře patrnými rysy převzaty také pro plánovaný facelift základní řady A1.

Přímý přenos ze slavnostního odhalení Audi S1 Quattro můžete sledovat zde. Začít by měl přesně v devět hodin:

Aktualizováno 12. 2. 7:45 Přidáno okno s videopřenosem

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků