Audi RS6 Sport a Exclusive: speciální série tanku dálnic

Supervýkonná, ale také supertěžká RS6 se v současném provedení prodává již nějaký ten rok a Audi se rozhodlo její prodeje podpořit dvěma novými edicemi.

První z nich jménem Sport se bude vyznačovat čalouněním interiéru s rozsáhlejším využitím kůže aplikované i na středovou konzoli a palubní desku a specifickými rohožemi na podlaze. Dalším stupněm modifikací je sada Exclusive, do jejíž výbavy patří kompletní čalounění speciálním druhem kůže, zákazníci také budou moci vybírat z rozšířené palety laků karoserie z nabídky quattro GmbH.

Obě série disponují kryty motoru z uhlíkových kompozitů, nově odladěným pérováním, dvacetipalcovými litými koly a plaketami s pořadovým výrobním číslem. Jízdní výkony se nijak nezmění, pod kapotou se bude nacházet zážehový vidlicový desetiválec, který díky přeplňování dvojicí turbodmychadel dosahuje výkonu 580 koní (426 kW) a točivého momentu 650 Nm. Z klidu na 100 km/h vůz zrychlí za 4,5 s a hladce dosáhne elektronicky omezené rychlosti 250 km/h.

Paket Sport je k mání za příplatek 3 250 Euro a sada Exclusive vás přijde na 8 310 Euro, celková produkce bude omezena na 500 jednotek.

Tip: Přečtěte si více o Audi RS6.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků