Audi RS6 Plus „odhaleno“ na prvních fotografiích

Audi jen těsně před otevřením bran ženevského autosalonu zveřejnila první fotografie své další novinky, kterou budeme mít možnost letos na této velkolepé akci spatřit. Hned úvodem ovšem musíme konstatovat, že z nových fotografii se toho moc nedozvíme, jelikož lidé z Audi nám „podstrčili” pouze fotografie středového panelu. Na tom můžeme vidět originální štítek, z nějž jsme se dozvěděli, že RS6 Plus vyrobeno bude pouze 500 kusů.

Ingolstadtská automobilka přitom označení Plus nepoužívá pro zvláštní edici RS6 poprvé. Její ekvivalent v rámci předešlé generace nabízel pár prvků z volitelné výbavy navíc a citelné posílení výkonu. Jelikož současnou RS6 pohání pětilitrový desetiválec s výkonem 426 kW/580 koní, pak se dá s klidem očekávat, že výkon přesáhne magickou hranici 600 koní. A to už s klidem neunese kdekdo...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Plus na prvních fotografiích
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků