pekny, skoda ze se to v usa neprodava :(
kombik je to vskutku impozantni i docela hezkej. k cemu je vsak platek karbonu na zrcatku, to mi hlava nebere... ze by hloupa poza pro hloupy klienty? skoro se mi chce rict skoda. takovyhle auto by si zaslouzilo z karbonu minimalne kapotu. no "nastesti" nejsem cilovka.
A to ja bych zase cilovka rad byl ;-) a klidne i s tim platkem na zrcatkach (v nejhorsim se urcite muzes dohododnout a dostat obyc, v tomhle cenovem rozmezi ti jeste radi namontujou zakladni z A6)
no ja to nastesti dal do uvozovek... bohatstvi se nebranim, ale nijak o nej vyrazne neusiluju :-) kazdopadne mit ten budget a uvazovat o kombajnu, tak kdyby to nebyl lexus, bylo by to mozna tohle audi (ale v serii a vsechny "nasivky" by sly z auta dolu - nepotrebuju pokrikovat na ostatni co mam pod kapotou :-) )
ABT je velmi flexibilní pokud se týče přání klienta, takže ti to rádi dodají s přifouknutým motorem a bez karbonových samolepek.
99,9% driverů rozdíl mezi 560 a 700HP nepozná, protože nikdy nenajde odvahu to sešlápnout až na zem. Už jízda s desetiválcem RS6 minulé generace byla famózní a to měl "jen" 580k. Už skoro 20 let jezdím denně s auty 300++ HP, ale zážitek s RS6 je výjimečný kdykoliv.
No já bych řekl, že ten kdo bude mít šanci vyzkoušet rozdíl mezi "základní" RS6 a ABT (tedy 560 a 700 koní) že to pozná hned. To je to samý jako kdyby jsi řekl, že není poznat rozdíl mezi 80ti koňovým autem a 120ti koňovým autem stejné výroby.A ještě bych řekl, že naopak 99,9% lidí u nás by do toho sedlo a při nejbližší příležitosti by plynový pedál zamáčklo do podlahy, hlava nehlava (a já sem jeden z nich ;)
no ehm, rozdíl mezi 80 a 120HP je něco jiného než 560 vs 700.
No ja měl možnost jezdit s min. generaci před a potom po upravě MTM na 720 HP a musim přiznat, že poznat to bylo. Ale je pravda, že využitelných míst pro takový výkon je u nás v CZ velmi málo.
Pokud správně čtu, jogurt nepíše, že to není poznat ale že většina řidičů nemá schopnost to rozeznat. A s tím rozhodně souhlasím. Většina v CZ považuje za vražedný vrchol kosmu dvoulitr se 150HP. Ostatně rozdíl ve zrychlení 3,9 vs 3,5s ........
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.