Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní

Dvorní ladič vozů VW Group představuje pekelně rychlý kombík odvozený ze sériového modelu Audi RS6 Avant.

Dvojicí turbodmychadel přeplňovaný zážehový osmiválec dává pod kapotou standardního Audi RS6 560 koní, ale jak už jsme u podobných agregátů zvyklí, zlepšovat jejich výkonové parametry není velkým problémem. Své o tom ví i u firmy ABT Sportsline, tradičního úpravce automobilů značek koncernu VW Group. Nyní přicházejí s kombi Audi RS6 Avant, jež překonává všechna očekávání…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant z dílen ABT Sportsline jede až 320 km/h

Sada dílčích modifikací tohoto mohutného agregátu přinesla zvýšení výkonu na 700 koní a točivého momentu až na 880 Nm, čímž údajně klesla doba potřebná pro zrychlení z 0 na 100 km/h z původních 3,9 až na 3,5 s. Tento vcelku civilně vyhlížející kombík prý navíc jede až 320 km/h. A aby bylo hned na první pohled jasné, že jde o „něco extra“, nabízí ABT Sportsline kromě nových litých ráfků s průměrem až 22 palců také snížené pérování nebo kryty zpětných zrcátek z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků