Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálně jede 330 km/h

Audi RS6 Avant je kombi, které skutečně netrpí nedostatkem koní pod kapotou, ale přesto se najdou zákazníci, kteří by chtěli více. Přesně pro ty je určena úprava od společnosti Schmidt Revolution. Ta nastěhuje pod kapotu RS6 až 695 koní. Tedy 511 kW, abychom byli úplně přesní.

Testy | Kombi | Fascinace | Audi | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Úprava, která zvedne výkon Audi RS6 Avant na 500 kW (680 koní) vás bude stát 3 499 euro, pokud by vám to ale pořád bylo málo, můžete si pořídit nerezový výfuk s elektronicky ovládanou klapkou. Díky němu se zvedne výkon motoru o dalších 11 kW (15 koní), ale budete muset vytasit dalších 4 299 euro. Jen pro srovnání, standardem pro RS6 Avant je výkon 412 kW (560 koní). Maximální rychlost upraveného auta činí 330 km/h, o zrychlení se v tiskové zprávě nic nepíše.

Design | Tuning | Sportovní auta | Premiéry | Kombi | Příslušenství | Audi

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní  

Další možnosti pak zahrnují sportovní pružiny za 799 euro, folii na karoserii, která stojí 1 899 euro a konečně nemohou chybět ani pořádná kola. Schmidt Revolution nabízí disky o velikosti 21 palců s pneumatikami ContiSportContact SP s rozměrem 295/30. Na ně potřebujete 3 999 euro. Mimochodem, jestli vám 695 koní nestačí, u ABT mají RS6 Avant s výkonem rovných 700 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 230 000 Kč
Audi A6 1.968
Rok výroby: 2011
Stav: 139 923 km
Cena: 269 000 Kč
Audi A6 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 201 996 km
Cena: 159 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků