Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálně jede 330 km/h

Audi RS6 Avant je kombi, které skutečně netrpí nedostatkem koní pod kapotou, ale přesto se najdou zákazníci, kteří by chtěli více. Přesně pro ty je určena úprava od společnosti Schmidt Revolution. Ta nastěhuje pod kapotu RS6 až 695 koní. Tedy 511 kW, abychom byli úplně přesní.

Testy | Kombi | Fascinace | Audi | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Úprava, která zvedne výkon Audi RS6 Avant na 500 kW (680 koní) vás bude stát 3 499 euro, pokud by vám to ale pořád bylo málo, můžete si pořídit nerezový výfuk s elektronicky ovládanou klapkou. Díky němu se zvedne výkon motoru o dalších 11 kW (15 koní), ale budete muset vytasit dalších 4 299 euro. Jen pro srovnání, standardem pro RS6 Avant je výkon 412 kW (560 koní). Maximální rychlost upraveného auta činí 330 km/h, o zrychlení se v tiskové zprávě nic nepíše.

Tuning | Design | Sportovní auta | Kombi | Příslušenství | Premiéry | Audi

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní  

Další možnosti pak zahrnují sportovní pružiny za 799 euro, folii na karoserii, která stojí 1 899 euro a konečně nemohou chybět ani pořádná kola. Schmidt Revolution nabízí disky o velikosti 21 palců s pneumatikami ContiSportContact SP s rozměrem 295/30. Na ně potřebujete 3 999 euro. Mimochodem, jestli vám 695 koní nestačí, u ABT mají RS6 Avant s výkonem rovných 700 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A4 Allroad 1.968
Rok výroby: 2010
Stav: 165 371 km
Cena: 315 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 230 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2007
Stav: 193 445 km
Cena: 190 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků