Audi RS6 APS: je libo kombík s 700 koňmi?

Sériové Audi RS6 se díky svému dvojnásobně přeplňovanému desetiválci může pochlubit působivým výkonem 572 koní (419 kW), ale ani to nemusí každému stačit. Společnost APS, spolupracující se švýcarskou ladičskou firmou Sportec, proto připravila dvojici paketů pro sériové modely Audi RS6 v karosářských verzích sedan i kombi.

První stupeň si vystačí s přepracovanou řídicí jednotkou, jež posune výkonovou špičku na 650 koní (476 kW) při 6 300 ot./min. a točivý moment poskočí na 740 Nm v rozmezí od 2 500 do 4 000 ot./min. Takto upravený vůz prý zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,4 s a po odstranění omezovače rychlosti se rozjede na 305 km/h.

Stupeň druhý kromě upravených map přináší též modifikované sání, vstřikování či výfuk a výsledkem je rovných 700 koní (512 kW) při 6 200 ot./min. a točivý moment až 800 Nm od 3 000 do 6 200 ot./min., vůz pak zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,2 s a dosáhne stejné rychlosti jako výše zmíněná varianta.

Verze číslo jedna se v přepočtu prodává za 3 165 Euro a verze druhá pak za 7 345 Euro (cca 80 a 190 000 Kč). Obě varianty jsou přitom doplněny specifickými litými ráfky a vylepšenými závěsy kol a brzdami. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS6 APS
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 987 km
Cena: 180 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek