Prosim Vas kdo to psal, copak snad RS6 V10 bi-turbo (automat) ma malo vykonu??!! :-D
Super,a pokud vám stačí 430 HP a chcete ušetřit cca 800 táců, tak to samé nabízí Dodge Challenger 6,1 SRT8, maximálka rovněž 250-280, zrychlení za cca 4,8 s; spotřeba nepatrně vyšší.S 5st automatem Mercedes nebo 6sti st manuálem.
ha ha ha...O peníze nejde, ameriky jsou všechno jen ne nóbl a čas na okruhu (pro stanovení míry reálné rychlosti) bude mít RS 5 v Brně o 40s lepší B-]To stojí za víc než 800tisíc.Nemůžeš srovnávat nesrovnatelné. Navíc né každy vyhodí mega a čtvrt za plechovku, ve které se cítí jako v Dacii Lodžan :-D
proč v Maserati Quatroporte je šajtlpáka a v Maserati GTS šajtl páka není ? Já bych to čekal spíš naopak .:-):-D
GTS ji nepotrebuje, ma misto ni padla a prevodovku, ktera radi naprosto skvele.
No ale quatroporte má taky pádla, ale navíc i kvedlačku:-)
GT ma elektronicky podvozek s vice rezimy, GTS ho nema - proc asi?
A já bych řekl, že manuál i automat je jak ve 4dvířku, tak v GranTurismo
? Manuál i automat ? Omlouvám se, že to moc nechápu, jen jsem se chtěl zeptat a zjistit, jsem myslel, že maserati GTS je sportovní auto a ono v něm nebyla žádná řadící páka, to mě překvapilo. :-)
Jsem myslel, že když je auto sportovní , tak že v něm bude řadící páka i když bude na elektrický pohon, no asi jsem naivní :-)
Jenže Quattroporte není sportovní auto ;-);-);-);-)
Jako dát za auto 2 miliony korun je ok (zde to není nijak šílená cena), ale mít interier, ktery do sveta rve "Ja patrim VW" - kdy vsechny prvky nebo jejich rozlozeni proste vypadaji jak v Golfu. Ano - neco je jinak, ale ten pocit... kvuli tomu tedy radeji M3, ISF nebo C/E63AMG... Sice to nejsou uplne stejne velka auta, ale zvenku i zevnitr vam rikaji, ze jde o luxusni auto.
Šmarjá a co teprve lambo.....
To že ten interiér je praktickej, intuitivní a konzervativní znamená, že to neni luxusní? :-O
Tak goes (Radek Ondrašík) ted jezdi starou A4 a hnedle je z Audi sportovní špička :)
tak tak uz to tak bude a zmen si aspon priste tu ajpinu, budes mene napadny ;)
:-D:-D:-D
To spis auto s pi.ou na cele...
Hm, ako nadejne sa clanok zacinal (atmosfera, 8000 otacok) tak zle sa skoncil (automat).Takze zasa dalsi plug&play :-/
Jestli to bude radit stejne rychle, jako v Maserati Quattroporte, tak bys sis na paku ani nevzpomnel. Padla jsou vic po ruce a rychlost razeni, zvlast v rezimu s meziplynem, je lepsi, nez co zmaknes rukou. Dalsi level uz je jen plne zavodni sekvence, coz je do RS5 ponekud nesmyslne. Otazkou samozrejme zustava, zda to DSG zmakne, coz si netroufam odhadnout.
sekvencni prevodovka v zavodnich vozech je ok?
Co ma toto auto spolocne so zavodnym? Takze asi tak.... :-D
já bych řek že sekvenční převodovka v závodních vozech a automat DSG jsou něco jiného
tak jsou a nejsou :)
Panebože, snad hlavní rozdíl u sekvenčních převodovek je ten, že řidič ovládá spojkový pedál. Nebo snad maji WRCčka 2 pedály????? Radši zalez Ondrášíku...3-[
Nechci se tu nikoho zastávat, ale závodní sekvence umožňují řazení pod plynem (bez spojky), spojkový pedál se používá více méně mimo ostré RZ, navíc sekvenční převodovky i závodní bývají nezřídka doprovázeny automatickou spojkou. Abych se přiznal moc jsem u WRC neviděl, že by řadili se spojkou. Ale ono bez spojky jde řadit i u manuálu, jen to není moc vhodné pro životnost, ale na to se u závodních aut až tolik nehraje, takže sekvencí se povětšinou řadí pod zátěží a bez mačkání pedálu.Takže on ten Ondrášík měl z části pravdu.
takže - používá se v závodních vozech DSG ?
Mozna nekdo jezdi zavody s DSG to ja nevim ale o to prece nejde. zda jezdim na 2 pedaly a kvedlam robotizovanym manualm (sekvenci) nebo jedu na 2 pedaly a kdvedlam robotizovanym manualm (dsg) je do znacne miry pro uziti si jizdy jedno. proste v obou pripadech to neni manual a zda to na pozadi preradi pod plynem zpusobem A nebo zpusobem B je dost jedno.nebo ma nekdo za to, ze porsche ci ferrari je malo sportovni nacini?
no řek bych že robotizovaný manuál je mnohem rychlejší než DSGpřesněji řečeno robotizovaný manuál je stejně rychlý ať řadí dolů nebo nahoruale DSG zařadí rychle jen tím směrem, kde přeřazení předpokládá a kolečka si na to předem připraví. Požadavek na řazení opačným směrem ji ovšem zcela rozhodí sandál. Takže o nasazení současných DSG v závodní technice nemůže být ani řeč
to mas pravdu, ale toto je RS5 civilni auto, kde ty rychlosti razeni ;)
Pokud jsem to správně pochopil tak klasický mechanický mezinápravový diferenciál je nahrazen elektronickým systémem alá x-drive od bmw. Radosti z jízdy nahrazení čistě mechanického pohonu systémem elektronickým asi moc nepomůže... S trochou nadsázky se dá napsat, že Audi opouští Quattro, což je jeho škoda.
Vyhledem k tomu, jak zadní aktivní diferenciál pomohl S4 posunout klasickou "tupou" audí charakteristiku směrem u Audi nevídaným, bych se o RS5 nebál.
simson33: myslím že podle popisu v článku to ani správně pochopit nejde- podle mě tam bude uprostřed nadále torsenIII s rozdělením 40:60- a jen zadní diferenciál co byl původně taky torsen je nahrazen otevřeným diferenciálem s elektronicky řízenou lamelovou závěrkou. Pak už by mohlo pasovat i to rozdělení momentů jak je popsané v článkupokud je to jinak ať mě někdo opraví
Proc ala x-drive? Subaru taky nepouziva "snekove diferaky" a ma "visco diferaky" a mate snad za to, ze je to malo 4x4?
nějak mi nesedí popis nového systému Quattro s elektronicky ovládanými spojkami. Ať taková spojka přímo přenáší výkon nebo se použije jako závěrka diferenciálu (což bude v případě RS5 pravděpodobnější), vždycky by měla umět přerozdělit moment až do 100% na nápravu. Tedy ne jen do 70-85% jak se píše v článkuněco je špatně?:-/
docela zajimave mit maximum otacek na 8250 rpm a hned na 8300 zasahne omezovac, nic moc tedy.
Je to prosté milý Watsone.Stačí si spočítat střední pístovou rychlost:(2*8250*,092)/60=25,45m/sNad 25m/s uz pomalu hrozi destrukce pistu.Tady je vidět, že ten motor je postaven "na hraně" a není se čemu divit, že Audi umístilo omezovač na tyto otáčky. I tak bych při této znalosti max. výkonu moc nevyužíval :-) (jakkoli mi vlastnictví tohoto auta nehrozí, já raději sportovní motky).
maximum otaciek pri 8250 alebo len vykonu? pokial vykonu je to dobre ale obmadzovac byva vzdy aspon o 500 ot a viac vyssie...takze ak je to tak tak 8300 obmadzovac hmm....max pocet otaciek sa vzdy berie po obmadzovac to je maximum ake dovolia motoru tocit....moja primera toci od serie 7800ot :-)) ale vykon ma na 6000ot max, aj ked ide ako pila az po 7800
Nesejčkuj a buď rád za tak točivou atmosféru :P Zrovna u Audi hrozilo, že půjde cestou dopingu. Je ale fakt, že to mohli nechat aspoň do 8500 neřku-li 9krpm. Ale nechme se překvapit, jak odpoví úpravci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.