Audi RS5 od MTM: první tuning pětkového „eresa”

Renomovaná ladičská společnost MTM představuje první sadu svých modifikací pro kupé Audi RS5, vesměs elektronického charakteru. Pohon všech kol, automatická převodovka a výkon 450 koní, to vše zůstalo zachováno, nicméně po nutných úpravách nyní leží špička nejvyšší rychlosti tohoto vozu až na 303 km/h (a na trojky se teprve připravte). To přijde potenciálního majitele na 1 499 eur a dalších 125 eur za „instalaci“.

V sadě MTM nabízené pro Audi RS5 Coupe najdeme též výfukovou soustavu za 3 333 eur, širokou škálu litých ráfků s průměry 19 a 20 laců s možností vkládání distančních podložek nebo TV aparaturu instalovanou za příplatek 233 eur. U MTM přitom slibují, že se brzy dočáme ještě sportovního podvozku a také dalších vizuálních úprav.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS5 od MTM zatím takto
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 240 000 Kč
Audi A4 1.998
Rok výroby: 2007
Stav: 194 807 km
Cena: 130 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2007
Stav: 193 445 km
Cena: 195 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků