Audi RS5: 500 koní z dílen Senner Tuning

A máme zde další přírůstek do klubu „pětisetkoňáků“. Vůz vychází z Audi RS5, ale připravte si na něj alespoň 130 000 eur.

Pod nový projekt se podepsala renomovaná německá ladičská společnost Senner Tuning. Ta o sobě v poslední době dala vědět třeba pěknou prací na základě modelu Nissan 370Z, přičemž již na začátku podzimu jsme psali o specificky laděném sedanu Audi S5 Sportback. Ale sága pokračuje, tentokrát pro vás máme speciální ladičkou sadu určenou tentokrát opět pro Audi, tentokrát však dvoudveřové specifikace RS5. Kromě řady designérských retuší se můžete těšit také na více než 50 koní k dobru.

A buďme k sobě upřímní, tento stroj je určen především těm, kteří prahnou po výkonu, a to alespoň během společenské konverzace. Do prádla si pánové ze Senner Tuningu vzali zážehový osmiválec s objemem 4,2 l a přímým vstřikováním benzínu, který byl osazen novou výfukovou soustavou z nerezové oceli opatřenou dálkově ovládaným akustickým ventilem. A výsledné parametry stojí zato. Odladěný motor nyní, i bez instalace přeplňování, dosahuje výkonu 506 koní (372 kW), ve standardu přitom dává 450 koní (331 kW), a točivého momentu 478 Nm. Limit nejvyšší rychlosti byl posunut z běžných 250 na 280 km/h, pokud toužíte po hranici 300 km/h, u Senneru v tom nevidí problém, ale musíte si připlatit také za speciální pneumatiky.

Audi RS5 z dílen Senneru je s ohledem na zlepšení výkonových parametrů schopno zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,2 s. Senner Tunning v rámci této přestavby dodává také v deseti stupních stavitelné tlumicí a pružicí jednotky Bilstein B16 PSS10 nebo standardní dvacetipalcové lité ráfky o šířce 9,5 palců vpředu a 11 palců vzadu nazuté do pneumatik 255/30 vpředu a 295/25 vzadu.

„Show-car“ na snímcích je ale opatřen speciálními ráfky Spider SC1 na straně řidiče a Varianza T1S na straně opačné. Za zmínku stojí také nové rámy okenních skel, maska chladiče a zpětná zrcátka, interiér může být opatřen širokou škálou specifických druhů čalounění a obkladových materiálů.

Pokud o podobný vůz stojíte, musíte si odložit alespoň 132 800 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS5 z dílen Senner Tuning
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

včera | Stanislav Kolman | 72 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků