Audi RS4: další generace stále ve hře?

Den před Vánocemi jsme vás informovali o tom, že sportovně střižené Audi RS4 se již svého nástupce zřejmě nedočká. Informace pocházely z věrohodného zdroje, přesto se nyní zdá, že by RS4 do propadliště dějin zamířit nemusela.

Podle záhadného zdroje holandského magazínu Autovisie se jeden z čelných představitelů automobilky Audi totiž nechal slyšet, že vývoj nového Audi RS4 stále běží, takže není vůbec vyloučeno, že by se do výroby nakonec dostat mohl. Ostatně u Audi je obvyklé, že verze RS nabízí těsně před koncem výroby toho kterého modelu, a tak je na úvahy o definitivním osudu nové RS4 ještě brzy.

A co by této stroj mohlo pohánět? To je zatím ve hvězdách. V úvahu připadá šestiválec 3,0 TSI naladěný na více než 333 koní (245 kW) známých z S4, i to by ale mohlo být málo. Jako pravděpodobnější se jeví použití osmiválce 4,0 l TwinTurbo, který by měl ve vozech RS6 a RS7 dávat 600 koní (441 kW). NA kompaktní Audi RS4 by to však bylo ale zřejmě příliš mnoho, výkon by tak mohl být pro toto použití snížen na nějakých 500 koní (367 kW). Tak či onak, osud nového Audi RS4 zůstává zatím stále ve hvězdách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Toto Audi RS4 by nakonec nemuselo být na dlouhá léta tím posledním
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků