Audi RS4 a RS5 zůstanou u atmosférického osmiválce

Po nedávném představení přeplňovaného třílitrového šestiválce z dílen Audi, který má „za úkol” nahradit některé osmiválce pro řady A4 a A6, se začalo spekulovat, do jakých dalších modelů se tento motor může také dostat. Krom takřka všech dalších modelových řad přišly na přetřes i sportovní verze S a RS, zejména ty odvozené od A4.

Ačkoli by vzhledem k použití kompresoru a nikoli turbodmychadla nemuselo být nasazení tohoto motoru ani ve sportovně laděných provedeních vyloženě tragédií, kompresorový třílitr se nakonec dostane jen do verze S4. Nejostřejší provedení RS si mají ponechat současný motor 4,2 FSI V8, který má po příchodu RS5 nabídnout výkon až kolem 450 koní. S obdobným výkonem by pak měla přijít i nová RS4.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Audi RS4 Avant

Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 30 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků