Audi RS3: superostrý hothatch bude (spy photos)

Nedávno svět obletěly spekulace o možných přípravách modelu RS3 od Audi, ale mnoho lidí tomu nevěnovalo pozornost. Nyní se ovšem špionážním fotografům podařilo ukořistit první testovací kousek a příznivci značky mohou jásat. Hned vám vysvětlím důvod.

Pod kapotou vozu se totiž objeví znovuzrozený přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru, který dostal také model TT RS. Jeho výkon 340 koní a točivý moment 450 Nm se bude pochopitelně přenášet na všechna čtyři kola. Co to vše znamená? Nic jiného, než velmi dobrou dynamiku - stovku by mělo RS3 pokořit za 4,6 sekundy a maximální rychlost je odhadována na 288 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Kombinéza S3, ale všimněte si těch kotoučů...

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků