Hezká a moc dobrá auta. Kdybych si mohl vybrat, tak bral bych ten výkonově "horší" - MB AMG. :-) Já bych osobně ty rozdíly ve výkonu na silnici v praxi stejně nepoznal.:-)
To už je x-tý test, který popisuje tragický launch control v Mercedesu, to proboha neumí nastavit SW v řídící jednotce? Nebo ten motor opravdu nevydrží dva rozjezdy na plný kotel a rozsypal by se?
Mam tricipovou hvezdu rad, ale prdel CLA se mi teda vubec nelibi. Vypada to jakoby na zadek cokoladovyho auta chvili svitilo slunicko a cely to povolilo tvary a sesunulo se. :-/
Jo ten zadek u MB je vyloženě hnusnej. Z profilu jak banán a zezadu jak kačer v plínce.Taky se mi to nelíbí.:-/
Pětiválec je pětiválec. Proti čtyřválci je to jiná liga.
Pro Zelí | 23. 09. 2015 12:04 | [78.80.205.xxx] - je zajímavé, že zde vidíš jako podstatné počet válců (...jiná liga) a vedle v diskusi o Seatu jsi schopen Zelí napsat, cituji:"Zelí | 25. 09. 2015 20:38 | [78.80.205.xxx]To máš 100% pravdu, ale ve výkonové hmotnosti je na tom S6 líp.Jinak kdysi jsem viděl jak se borec v MB 2.5t traktoru s třílitrem o výkonu 165kw se marně snažil do kopce předjet stokoňovou fabku."Zelí, Zelí,....ach jo. :-)
Prekvapive vyrovnane. Akcelerace lehce lepsi audi, na brzdy lehce lepsi MB.Vzhledem k cenu a petivalci z techto dvou pak bycharsky audi.
Pokud já vím, tak přední brzdy jsou osmipístkové a pocházejí původně z R8.RS brake systemswith the standard 19-inch RS brake system inthe Audi RS 3 Sportback. The 8-piston fixed callipers at the front takepowerful hold of the front wave brake discs, whose cast friction ringwith a wave-shaped outer contour is connected to the aluminiumbrake disc chamber by means of steel pins. This so-called floatingmounting ensures that the friction ring remains largely tenson-free,thus improving stability when subjected to high temperatures. Axialperforation and cooling channels for internal ventilation increase theperformance of the brake discs. The intelligent mix of materials andthe characteristic geometry of the friction rings help reduce weight,thus improving the balance of unsprung masses.
132 kW na litr objemu? To se mění motor každé tři měsíce jak u Formule 1? To si fakt někdo dobrovolně koupí?
Mám na GLA 45 najeto 16 000 km, jezdím denně, zatím žádný problém. Spotřeba 10 litrů na 100 km. Spokojenost. Jinak záruka 4 roky a servis zdarma 6 let (včetně náplní). Takže uvidíme....mercedes má ručně skládaný motor, nemám o něj strach.
ta spotreba sa mi nejako nezda.. ja jazdim na 2 litrovom turbobenzine len so 180kW na xDrivovej trojke a ledva sa viem dostat na 10 a to jazdim ako dochodca..
no vidis a ja sa s 330xd ledva dostanem pod 7l aj to pri jazde na EcoPro a start/stop aktivnym. mimo mesta predpisova jazda sa da okolo 5l. a v papieroch mam priemernu 5.2, co je nemozne :-)
2.0 cupra 280 (300) koní a jezdím město za (někdy pod) 9l a to to nešetřím. Mimo město jsem jel teď zatím nejmíň úsek za 5.2l/100km.
Já jsem s touto RS3 jel dálnici asi 50 kilometrů rychlostí mezi 110-130 a ukazovalo to sedm litrů. Nevím, jaká je odchylka PP, ale i kdyby to byl naprosto absurdní litr nahoru, tak i osm není špatné.
ten měl také ručně skládaný motor :-Dhttps://www.youtube.com/watch...
Je to jen o hlavě. R.1914 měl tento krasavec :http://auta5p.eu/muzea/ntm_praha_2013/ntm_... ... výkon 7.3 kw na litr objemu.
Paráda, žádné žvásty jen naměřené hodnoty a přesně a citlivě definované vlastnosti aut. Mně by zajímala ještě skutečná váha aut a pneumatiky. Ty ovlivňují hlavně brzdnou dráhu. Velké brzdy jsou proto, aby se nepřehřály a ne aby krátily brzdnou dráhu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.