Audi RS3 přistiženo při testech na Nordschleife (spy photos)

Již v minulém roce obletěly svět spekulace o možných přípravách modelu RS3 od Audi, ale mnoho lidí tomu nevěnovalo pozornost. Vše se ale postupně potvrdilo. Audi zahájilo přípravy, uplynul rok vývoje a nyní se špionážním fotografům podařilo ukořistit prototyp při testech na legendární Nordschleife.

Pod kapotou vozu se objeví znovuzrozený přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru, který dostal také model TT RS. Jeho výkon 340 koní a točivý moment 450 Nm se bude pochopitelně přenášet na všechna čtyři kola. Co to vše znamená? Nic jiného, než velmi dobrou dynamiku - stovku by mělo RS3 pokořit za 4,6 sekundy a maximální rychlost je odhadována na 288 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi RS3 při testech na Severní smyčce Nürbrugringu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek