Audi RS3: kolibřík od B&B dává až 510 koní

Pokud jste si náhodou koupili nové Audi RS3 a standardních 340 koní (250 kW) a 450 Nm ani zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,6 s vám nejsou dost dobré, německá ladičská společnost B&B Automobiltechnik ze Siegenu má pro vás řešení. Pro aktuální verzi Audi RS3 nabízí hned čtyři stupně posílení pětiválcového přeplňovaného motoru s objemem 2,5 l. V prvním dostanete díky modifikaci programu řídicí jednotky výkon 410 koní (302 kW) a točivý moment 560 Nm, v druhém jsou k mání 425 koní (313 kW) a 580 Nm a ve třetím 450 koní (331 kW) a 600 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vrcholem se stává modifikace dosahující výkonu 510 koní (375 kW) a točivého momentu 680 Nm, která ale dostala také větší turbodmychadlo a novou výfukovou soustavu z nerezové oceli. Nejvýkonnější Audi RS3 od &B Automobiltechnik zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,5 s a bez omezovače dosáhne rychlosti 310 km/h. U B&B Automobiltechnik proto vbízejí také sportovní podvozek v odladění Comfort, nebo Sport  snižující světlou výšku o 20 mm, výkonnou brzdovou soustavu a litá kola s průměrem až 20 palců. A cena? Přestavba na nejvýkonnější úroveň vás přijde v přepočtu na nemalých 390 000 Kč…

Tip 1: U B&B Automobiltechnik nedávno přestavěli Audi Q7 V12 TDI na 595 koní a 1 270 Nm
Tip 2: Audi A4 B&B 3,0 TDI dosahuje výkonů srovnatelných se standardní Audi S4

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků