Audi RS Q3 posílilo v rámci faceliftu o třicet koní. Stovku dá za 4,8 s

Audi RS Q3 je tak trochu utajené auto. Svou premiéru si odbylo na autosalonu v Ženevě 2013 coby vůbec první SUV v řadě RS, ale od té doby jako by se po něm slehla zem. Aktuálně ovšem přichází facelift, který konkrétně pro vrcholnou verzi znamená více výkonu a lepší dynamiku.

SUV | Sportovní auta | Ženeva 2013 | Autosalony | Příslušenství | Premiéry | Design | Audi

Audi RS Q3: první RS mezi SUV Audi naživo

Pod kapotou stále zůstává pětiválec o objemu 2,5 litru. Původní parametry 228 kW (310 k) a 420 Nm aktuálně vzrostly na 250 kW (340 k) a 450 Nm. Zrychlení z nuly na stovku se zlepšilo na 4,8 s a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Audi Q3 RS dostalo také sportovní výfuk s nastavitelnými klapkami.

Kromě RS se facelift dotkl i běžných verzí. Model Q3 vstoupil na trh v roce 2011, takže už pomalu nastal ten správný čas. Nové verze poznáte podle přepracované masky chladiče inspirované novou generací Audi TT, jiné jsou také světlomety (ty mohou být kompletně diodové) a měnily se rovněž koncové svítilny.

Kupé | Byznys | Audi

Audi TT nové generace dorazilo na český trh s cenou od 999 900 Kč

Všechny motory samozřejmě plní normu Euro 6, přičemž nabídka klasických variant startuje na 88 kW (120 k) a končí u 162 kW (220 k). Modernizované Audi Q3 dorazí na trh v únoru 2015, v případě RS Q3 uvádí Audi první čtvrtletí příštího roku. My vám brzy přineseme první podrobnější jízdní dojmy. Na RS Q3 se těšíme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků