Audi RS Q3 nabídne po zásahu ABT 410 koní a 530 Nm

Společnost ABT se vytasila s další novinkou ve svém programu. Tentokrát přišla řada na Audi RS Q3, které má pod kapotou uložený povedený pětiválec 2.5 TFSI. Ten ve standardu produkuje 250 kW (340 k) a 450 Nm, což není na kompaktní crossover vůbec málo. Kdo by ale přece jen potřeboval více, ten se může díky ABT dostat přes hranici 400 koní.

SUV | Sportovní auta | Audi | První svezení

Pětiválcové Audi RS Q3 je zatraceně rychlý crossover [první dojmy]

Konkrétně ABT posune výkon na 301 kW (410 k) a točivý moment na 530 Nm. Přesné hodnoty týkající se zrychlení ABT ve své tiskové zprávě neuvádí, takže jen pro představu zopakujeme, že už standardní verze umí akceleraci na 100 km/h za 4,8 s a maximálně jede 250 km/h.

Tuning | SUV | Audi

Audi SQ5 dostalo od ABT 365 naftových koní. Stovku dá pod pět sekund

Ke své RS Q3 můžete dostat kromě vyššího výkonu také další věci. Třeba sportovní nastavitelný podvozek, který umožní snížení o 15 až 45 mm. Podložky zařídí rozšíření rozchodu o 15 nebo 25 mm a přirozeně můžete sáhnout i po jiných kolech.

Tuning | Kombi | Volkswagen | Volkswagen Passat | Ženeva 2015

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Na fotkách je RS Q3 postavená na discích ABT DR o velikosti 21 palců, v nabídce jsou ovšem i jiné disky ve velikostech 19-21 palců. Další drobnosti zahrnují třeba polepy karoserie nebo nerezový výfuk s koncovkami o průměru 89 mm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků