Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor

Audi R8 je jeden z mála automobilů, který sází výhradně na atmosférické jednotky. Tedy alespoň prozatím. Vrcholné provedení disponuje desetiválcem o výkonu 449 kW (610 koní), což pro běžný silniční provoz určitě stačí. Ale kdyby to bylo pro vás přece jen málo, můžete se obrátit na společnost se zajímavým názvem Wheels and more.

Testy | Srovnávací testy | Sportovní auta | Audi | První svezení | Porsche

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Tato společnost nabízí mnohem více než jen kola, jak ostatně slibuje také její název. Její technici se poměrně důkladně podívali na motor, který dostal kompresor, nový software řídicí jednotky, jiné vstřikovače, nové písty a měnil se třeba také setrvačník. Aby toho nebylo málo, v rámci úprav byl do hnacího řetězce zařazen také samosvorný diferenciál.

Výsledek? Tohle Audi R8 disponuje maximálním výkonem 625 kW (850 k), přičemž točivý moment se vyšplhal na hodnotu 730 Nm. Zajímavá je také nejvyšší rychlost, protože tato upravená R8 zvládne až 340 km/h.

Tajné | Sportovní auta | Audi | Palivo

Základní Audi R8 dostane nakonec šestiválec 3,0 l bi-turbo

Samozřejmě nemusíte rovnou sahat po takto radikální úpravě. Wheels and more nabízí pro aktuální Audi R8 V10 plus více možností, přičemž tato je ta nejvyšší. Levnější alternativy zvednou výkon na 474 kW (645 k) nebo na 571 kW (777 k). K dispozici je také řada dalších doplňků typu nových kol, jiného podvozku nebo hlasitějšího výfuku.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků