Audi R8 Spyder V8: nový motor pro základ

V Ingolstadtu se nyní připravují na zavedení nového motoru pod kapotu otevřeného provedení modelu R8 dosud nabízeného pouze s vrcholným desetiválcem 5,2 l o výkonu 525 koní (386 kW). Nabídka novinky má být ještě koncem tohoto roku rozšířena směrem dolů, neboť bylo rozhodnuto o instalaci osmiválce 4,2 l, jenž ve výchozí verzi kupé dává 420 koní (309 kW), pořizovací cena má být těsně pod hranicí 100 000 Euro.

Tím však budoucnost řady R8 zřejmě nekončí, neboť se připravuje vrcholné provedení s výkonem zvýšeným na 571 koní (420 kW), sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou namísto dosavadního R tronicu či novými doplňky z uhlíkových kompozitů. Stranou však nezůstávají požadavky na snižování spotřeby a emisí, ačkoli dvanáctiválec TDI montovaný v současnosti do vozů Q7 pod kapotou R8 nakonec nenajdeme. Namísto toho se můžeme těšit na elektrické provedení předznamenané studií e-Tron, která se má prodávat za ceny do 150 000 Euro.

Tip: Přečtěte si naše představení Audi R8 Spyder V10.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 Spyder V10
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků