Audi R8 Spyder V8: nový motor pro základ

V Ingolstadtu se nyní připravují na zavedení nového motoru pod kapotu otevřeného provedení modelu R8 dosud nabízeného pouze s vrcholným desetiválcem 5,2 l o výkonu 525 koní (386 kW). Nabídka novinky má být ještě koncem tohoto roku rozšířena směrem dolů, neboť bylo rozhodnuto o instalaci osmiválce 4,2 l, jenž ve výchozí verzi kupé dává 420 koní (309 kW), pořizovací cena má být těsně pod hranicí 100 000 Euro.

Tím však budoucnost řady R8 zřejmě nekončí, neboť se připravuje vrcholné provedení s výkonem zvýšeným na 571 koní (420 kW), sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou namísto dosavadního R tronicu či novými doplňky z uhlíkových kompozitů. Stranou však nezůstávají požadavky na snižování spotřeby a emisí, ačkoli dvanáctiválec TDI montovaný v současnosti do vozů Q7 pod kapotou R8 nakonec nenajdeme. Namísto toho se můžeme těšit na elektrické provedení předznamenané studií e-Tron, která se má prodávat za ceny do 150 000 Euro.

Tip: Přečtěte si naše představení Audi R8 Spyder V10.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 Spyder V10
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků