Audi R8 s manuálem a osmiválcem nebude. Není po nich poptávka

9 komentářů

SuperForce
10. března • 14:35

No hlavne ze o e-Tron sa ludia potrhaju.... Chore zmyslanie manazerov. A o akom vyvoji prevodovky to hovoria? Vsak kludne mozu pouzit doterajsiu. Same vyhovorky....

seladon
10. března • 13:40

To je zajimave. R8 V8 se prodalo vice jak R8 V10 tak to vysvetleni nechapu. Proste Audi ted nema V8 motor, ktery by daval smysl tam davat.

vanos
10. března • 15:06

V10 prisel o dva roky pozdeji. Po jeho uvedeni se prodeje V8 propadly na uplne dno. Bodejt by ne, priplatek za V10 byl vzhledem k cenam volitelne vybavy naprosto smesny.

seladon
11. března • 7:19

Naopak, i po prichodu V10 se drzely V8 nad 50% podilu na prodejich. V8 melo smysl, protoze to auto delalo levnejsi a do znacne miry i lepsi pro bezny zivot. V8 R8 umelo treba servisovat kazde zastoupeni Audi, V10 par vybranych servisu a i to se proste pocita. Provozni naklady jsou u V10 vyrazne nekde jinde a i to ma vyznam, byt se bavime o autech s prodejkami 4-6mil.Ja prori absenci V8 nic nemam, stejne nejsem zakaznik, jen to vysvetleni o nezajmu proste nechapu.

Zelí
11. března • 20:32

Servisování benzínové V8 a V10 je dtto to samé. To zvládne každý mechanik. Na ty motory se nesahá, mění se olej a svíčky......

seladon
11. března • 23:17

Servisovani V8 a V10 ma zasadni rozdily. Napr. v tom, ze V10 vam proste v beznem autoraku neopravi, ale jen ve vybranych. V8 vezmou na servis vsude. A jinak neresme, ze franta odvedle to udela...

vanos
11. března • 15:55

V SRN v poslednich letech pripadaly na jednu prodanou V8 priblizne 3 V10.

seladon
11. března • 23:19

Dohledal jsem jen globalni prodeje R8 a verzi V8 a V10. Mozna, ze v SRN to bylo 1:3, celkove v podstate 1:1. Nicmene i kdyby to bylo 1:3 tak proste rikat o podilu 25% na prodejich, ze o to nemaji lidi zajem mi proste nepripada jako opravdovy duvod.Proste je pro ne jednodussi udelat auto s jednim motorem a smerovat vyvoj na osazeni jednoho motoru a jedne prevodovky, je to snadnejsi, levnejsi.

Zelí
10. března • 15:18

To je přesné. Desetiválec lambo je skvělý. Osmiválec audi má, ale proč ho tam dávat, když desetiválec je výrazně lepší a zákazníci tohoto auta to asi ví taky.

Doporučujeme

Články odjinud