Audi R8 Renm: australská ofenzíva

Od protinožců přijíždí další, poctivě upravený evropský „sporťák“. Nabídne solidní výkony navíc a k tomu decentní vzhled.

Je tomu teprve několik dní, co jsme vám na tomto místě představili Porsche 997 Turbo modifikované australskou společností Renm Performance z Melbourne. Dnes o sobě tato firma dala opět vědět, tentokrát v jejích sítích uvízlo Audi R8 ve verzích V8 i V10. Slabší z těchto modelů u Renmu pojmenovali láskyplně Enigma, přeprogramovali jeho řídicí jednotku, vylepšili sání a instalovali novou výfukovou soustavu. Díky tomu poskočily parametry této osmiválcové jednotky s objemem 4,2 l o 40 koní (29 kW) a 35 Nm na výsledných 460 koní (338 kW), resp. 465 Nm. Stále málo? Pak si můžete objednat přeplňovací kompresor, jenž tyto parametry navýší až na 530 koní (390 kW) a 530 Nm.

Desetiválec s objemem 5,2 l je u Renm Performance dostupný s pouhým přeprogramováním řídicí jednotky, jež postačí k dosažení 565 koní (415 kW) a 600 Nm. Přidáte-li k tomu ještě sportovní sání a nový výfuk, můžete se těšit na rovných 600 koní (441 kW) a 585 Nm, což je již opravdu slušná porce. Pro srovnání ještě zmíníme, že standardní provedení motoru V10 5,2 l nabízí 525 koní (386 kW) a 530 Nm.

Mezi další modifikační prvky patří akustická regulace výfukového traktu s ovládáním z místa řidiče, dvacetipalcové ráfky vyrobené z kombinace uhlíkových kompozitů a hliníku, volant potažený Alcantarou a obložený kompozity a další ozdobné prvky vyrobené z tohoto materiálu. Za další příplatek lze mít opět kompozitní spoilery pod předním nárazníkem a ve spodní části nárazníku zadního, brzdy mohou mít osmipístkové třmeny vpředu a šestipístkové vzadu. K mání jsou i vylepšené závěsy kol s možností hydraulické změny světlé výšky vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 od Renm Performance
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků